duowagen

Ik zit in dubio! Nummer 4 komt eraan en ik weet niet wat ik met mijn "wagenpark"aan moet. Heb een Quinny Buzz 3 in 1 voor de baby en een losse buggy. Ik kan op de wandelwagen een board plaatsen zodat de middelste erop kan staan en de oudste moet gaan lopen. Ik denk alleen dat de middelste niet graag op het board achter de wagen gaat staan. Een duowagen is dan een uitkomst, maar die past net in de auto (dan is die vol) en moet in de schuur staan omdat de hal te klein is.
Wie heeft ervaring met duo wagens? of heeft tips?

hoi,

ik ben zwanger van een tweeling en wij gaan voor de duo wagen van easywalker! rijd erg fijn en handig met in en uitklappen.
ik heb nog geen kinderen dus ervaring met een board enzo heb ik niet..
succes met je keuze!

liefs zonnetje

hoi,
Wij hebben een duowagen(tussen nr 1 en 2 zat 16 mnd.) Maaaaaar....we hebben een heel grote auto en veel ruimte in huis! Het is idd een sta-in-de-weg! Eenmaal opweg zijn ze wel erg praktisch trouwens. Welk merk weet ik echt niet...destijds via-via overgenomen voor 20.-.
Het is wel tijdelijk natuurlijk, dus ik zou zeggen wel aanschaffen. Ik weet niet hoe oude de middelste is? Mijn ervaring met zo'n board is niet erg goed. Ze willen toch graag lopen. Mijn oudste sprong er regelmatig af, met alle gevolgen van dien!

Groetjes Petra

Hoi,

aangezien Tijn dadelijk 14 maanden is als we nummer 2 verwachten hebben wij ook een duowagen aangeschaft. Ook tweedehands, meen 25 euro.
2 Zitjes achter elkaar. De wagen blijkt (verrassing) opgevouwen compacter te zijn dan de driewieler die we nu gebruiken. De driewieler bewaren we wel nog even, heb bij Tijn ook een draagzak gebruikt en kan misschien nu weer, we zien wel... Voor nummer 2 hebben we een babynestje erin gekocht, kan hij / zij er vanaf het begin achterin in. (je hoort ook wel dat mensen de maxi-cosi er zo in zetten maar ik heb het niet zo op je kindje lang in de maxi-cosi leggen...

groetjes Natasja

Ik ben van de week naar zo'n duowagen geweest waar ze boven elkaar zitten/liggen. Hierdoor is de wagen neit groter dan een enkele, wat ik erg fijn vind in winkels ed.
Deze zijn van phil en teds.

Nadeel is de prijs, zijn erg prijzig en nog niet zo veel tweedehands te verkrijgen. Dus ik ben erg in dubio, aangezien het voor ons nu maar voor een korte periode is. Oudste is al ruim 2,5 als de baby komt.... Maar ik vind het af en toe wel makkelijk als ik hem soms in de wagen kan zetten, heb je toch je handen wat vrijer in de winkels en zo.
En ik heb toch nog een droom voor een derde kindje, en wie weet mogen we die sneller verwachten als nu de tweede.... en dan heb ik weer spijt als ik het nu niet gedaan zou hebben....

Moeilijk he al die keuzes.....
Groetjes,
Kim.

Hoi,

hier ook gekeken voor een Phill en Teds. De prijs hield ons wel tegen moet ik zeggen... Ook lijkt het me een groot nadeel dat je er nauwelijks of geen boodschappen in kwijt kan (heb geen idee hoe ik strakjes eea in huis kan halen met 2 kids is een winkelwagen zo vol). Ook vond mijn man het een beetje zielig dat het achterste kindje helemaal niets kan zien en wel erg dicht bij de grond zit (ook ivm honden bijv.) Laatste nadeel was dat wij hem niet zo heel prettig vonden lopen, omdat er een stoeltje onder hangt. Voor ons dus een gewone duowagen...
Succes met je keuze!

groetjes Natasja

Terug
Bovenaan