Duowagen

Hallo,
Mijn zoontje word volgende maand 2 jaar. En ik ben in verwachting van de tweede, eind augustus uitgerekend. Nu zijn we aan het twijfelen of we een duowagen erbij kopen, zodat de oudste niet de hele tijd hoeft mee te lopen of op een plankje hoeft te staan. Tot nu toe wilt hij nog niet echt op het plankje staan, hebben het al uitgeprobeerd. Ik werk ook in het weekend, mij lijkt het wel handig als mijn man veilig met twee kinderen de deur uit kan.
Wie heeft hier ervaring mee?
 
Hallo, wij hebben ook een duowagen. 1 waar de kinderen achter elkaar zitten. Toen de jongste een baby was en de oudste ook nog klein was was het een ideaal vervoersmiddel. Nu is de oudste 2,5 en de jongste ruim een jaar en het vervoer met de duowagen is niet meer zo handig. Het wordt te zwaar. maar zolang de jongste nog een kleine baby is is het een ideale oplossing om toch nog de deur uit te kunnen met twee kleine kinderen.
 
het is een ideale oplossing beter dan een plankje waar je niet goed achter kunt lopen . ikheb zelf een dochtertje van 3 en een zoontje van 10 maanden en het gaat perfekt achter elkaar ik heb de wagen van marktplaats gekocht en het gaat goed kun je toch eens proberenmet een goed kopen wagen het is een goede oplossing mijn dochtertje wil ook niet altijd lopen en dan is het goed om haar even neer te zetten hoef je daar niet altijd achter aan te rennen en wagen weer op de rem dat is niet echt handig probeer het maar succes
 
Mijn dochter was zestien maanden toen de tweede werd geboren en kon nog niet eens op een plankje staan. We hebben een buggy gekocht voor de oudste en de kinderwagen in gebruik genomen voor de baby. Als je als ouder alleen op pad gaat, gaat de oudste in de buggy en de jongste in de babybjorn-draagzak. Als de jongste straks te zwaar wordt zien we wel weer verder.
 
Terug
Bovenaan