duowagen

hoi ladies,

wat is jullie mening? duo wagen nodig of niet??
Straks komt er een kleine bij maar ik heb er nu een jongen van 1 jaar rondlopen in september is die 1,5 jaar....
ik vind het zo lastig in te schatten of ik een duo wagen nodig heb ja of nee....
buikdrager en buggy kan ook... of zijn er nog meer praktische ideeen?

graag hoor ik jullie reactie! groetjes...

Bugaboo heeft een nieuwe wagen, de Bugaboo Donkey. Zowel voor 1 te gebruiken als voor 2... lijkt me wel handig als je nog een kleintje rond hebt lopen maar hij is niet goedkoop :-S

Ik denk ook dat je beter af bent met een duo wagen.
Twee vriendinnen van mij hebben in het verleden een duowagen via marktplaats aangeschaft.
Een andere vriendin heeft inmiddels de bugaboo donkey gekocht.

Je gaat net even iets lekkerder op pad denk ik als je een duo wagen hebt, vooral ook als de kleinste nog een tukje moet doen.

Toen mijn tweede dochter geboren werd had ik ook een duo wagen aan geschaft!! 1.5 is nog erg klein!
Zo kan je toch flink wandelen en tegen woordig zijn de wagens zo comfortabel en klein!!

Hoi..!

Dan heb ik de oplossing.. ik heb zelf de Phil & Teds gehad.. tussen mijn jongens zit 14 maanden. Wat een ideaal ding, super praktisch en je ziet ze hier bijna nooit!!! Je valt echt op met die wagen! Waar we ook waren, buitenland, iedereen dacht of zei goh wat een leuke wagen zeg.

Het voordeel is dat je ook makkelijk met 1 kindje weg kunt, want je kan het achterste zitje er af klikken. Ik heb hem in het begin gebruikt met maxicosi bovenop en de oudste onderop. Je kunt ook een babynestje onderop gebruiken en dan zit de oudste daar weer bovenop. Maar aangezien ik het gebruik van een maxi cosi ideaal vind als je weg gaat, heb ik deze optie eigenlijk alleen maar gebruikt, en dan heb je ook echt iets bijzonders bij je hoor.. anders ligt de baby onderop, en niemand die het ziet. Succes met je zoektocht.. maar ga echt is kijken voor een Phil en Teds.. ik vind het DE oplossing.

Liefs mammma

Wij kopen geen duowagen en er zit 17 maanden tussen uiteindelijk. Onze oudste loopt in september al een half jaar dus dan moet het best lukken.
Evt. schaffen we een plankje aan, weet niet of dat op jouw wagen gaat?
Andere optie had ik ook nog, de kleinste baby in een draagdoek. Ik vind de duowagens persoonlijk erg duur, als blijkt dat het onpraktisch is zoals ik het gedacht heb kan ik alsnog een duowagen aanschaffen.

Wij hebben voor onze meiden een duowagen aangeschaft. Een X-adventure voor 149 euro. Mijn oudste dochter was 21 mnd toen haar zusje geboren werd. Nu is ze 2,5 jaar en de jongste 9 mnd. Ze zitten nog steeds in de duowagen met veel plezier! Mijn oudste dochter liep telksen weg en bleef niet bij me als ik haar los naast me had lopen. Ik was er echt heel blij mee!
Straks gaan we de wagen weer gebruiken, maar dan voor de (nu nog jongste) en de baby. Ze schelen straks 12 mnd.

groetjes van een augustus mama.

Terug
Bovenaan