Ik ben nu al 15 maanden bezig om zwanger te worden. Gezien mijn leeftijd (35 jaar) en mijn onregelmatige cyclus (max. 38 dagen) heb ik in januari de stap gezet om naar de gynaecoloog te gaan. Na de eerste onderzoekjes heeft deze mij Duphaston en Clomid voorgeschreven. In mijn laatste cyclus heb ik dus vanaf dag 23 t/m dag 27 Duphaston geslikt. Ik ging er toen eigenlijk vanuit dat ik dan een "normale" cycluslengte zou hebben (rond de 28 dagen). Nu zit ik intussen echter al op dag 35 en nog steeds niets.
Uiteraard begin ik allerlei dingen te voelen en leg ik deze dan ook uit als zwangerschapssymptomen. Maar ik weet intussen ook wel dat je lichaam je heel goed voor de gek kan houden. Weet iemand van jullie iets meer over de werking van Duphaston?
Mijn vriend zei trouwens deze week ook weer eens tegen mij, je bent er veel te veel mee bezig. Zet het van je af. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe doen jullie dat? Heeft iemand van jullie een tip hoe je er niet te veel mee bezig kunt zijn?
Uiteraard begin ik allerlei dingen te voelen en leg ik deze dan ook uit als zwangerschapssymptomen. Maar ik weet intussen ook wel dat je lichaam je heel goed voor de gek kan houden. Weet iemand van jullie iets meer over de werking van Duphaston?
Mijn vriend zei trouwens deze week ook weer eens tegen mij, je bent er veel te veel mee bezig. Zet het van je af. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe doen jullie dat? Heeft iemand van jullie een tip hoe je er niet te veel mee bezig kunt zijn?