Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hoi hoi dames,</p><p>ik ben sinds 25-03 met duphaston 10 daagse kuur begonnen en sinds eergisteren erg last van krampen aan de rechterkant ter hoogte van eierstokken. Klap er soms echt even dubbel van. Zijn er dames die hier ook ervaring mee hebben? </p>
Ja is goed! Sorry zag het berichtje nu pas . Het is nu 4 dagen na mijn laatste pil en nog geen menstruatie ? mijn fertiliteitsarts zei tussen de 3-7 dagen anders bellen. Voel ook helemaal niks dus denk dat ik dinsdag kan bellen... het duurt allemaal zo lang?
oei... dat klinkt idd frustrerend... ik heb 2 april mijn eerste duphaston pilletje genomen. en daarna moet ik clomid nemen. ik heb af en toe nu wel wat kleine krampjes ter hoogte van mijn eierstokken. ik hoop dat je maandstonden doorkomen ! het wachten is het moeilijkste deel.
Ja inderdaad. Ik moet wachten tot mijn menstruatie komt en dan pas op dag 3 van helderrood bloed mag ik beginnen met letrozol.
Ik zit nu op dag 5 en nog steeds niks...
Volgens mijn gynae kan het idd zijn dat je maandstonden niet doorkomen omdat je lichaam zelf een eisprong heeft laten gebeuren. Dan kan komen ze door op dag 14 na duphaston . Veel geluk ! Hou je me op de hoogte