Duplo, Playmobil, Lego, Little People?

Hoi meiden,

Ik zit al een beetje te denken over Noah z'n verjaardagscadeau en we willen hem graag iets moois geven waar hij ook echt nog een tijd plezier van heeft (en waar we ook door de jaren heen een mooie voorraad van aan kunnen leggen)
Duplo lijkt dan een voor de hand liggend iets, alhoewel ik een beetje bang ben dat hij daar over een jaar ofzo niet meer naar omkijkt omdat het te kinderachtig is. Lego lijkt dan een betere optie, maar denk dat hij daar nu nog wat te jong voor is. ( te kleine stukjes)
Playmobil vind ik ook heel gaaf (en daar zal hij ook nog jaren plezier van hebben denk ik), maar vraag me af of hij daar nog niet wat te jong voor is. Little People vind hij nu nog erg leuk, maar als hij straks naar school gaat is dat denk ik snel voorbij.
Dus.. We zitten er net steeds een beetje tussenin voor mijn gevoel...
Hoe kijken jullie hiernaar? We hebben nog niets van al het bovenstaande in huis (behalve wat little people spul), dus we kunnen nog min of meer kiezen wat we gaan sparen ;-)
Groetjes, 10e

Hoi 10e

Ik zou iets geven waar hij nu iets aan heeft. Lego en play mobiel is leuk maar zou voor mij afvallen omdat hij daar nu nog iets te klein voor is. Het gaat natuurlijk wel langer mee maar je zoon is nu jarig dus zou ik echt iets geven wat bij zn huidige levensfase past. Zou dus voor de duplo of little people gaan ook al gaat dat "minder lang mee". Lijkt me niet leuk voor een kindom cadeautjes te krijgen waar hij nog niet mee kan spelen. Of natuurlijk een combi. Jullie geven duplomof iets dergelijks en je vraagt aan de opa's, oma's, familie etc. lego of playmobil.
Succes en en fijne verjaardag voor je zoon!
groetjes Hanneke

Thomas heeft ook de boerderij en de traktor, erg leuk speelgoed. Ik vind little people toch meer wat voor meisjes. Thomas vind constructie van dingen echt geweldig.

Hij krijgt nu voor zijn 3e verjaardag zijn eerste fiets van ons.

Terug
Bovenaan