duplo

A

Anoniem

Guest
Onze dochter heeft voor Sinterklaas een basisdoos duplo gehad. Die is vanaf 1,5 jaar, dus dat kwam goed uit. Ze had er nog nooit mee gespeeld en vond haar er best nog klein voor. Nu speelt ze er dus heel graag mee en ze kan het echt al goed. Lekker torens bouwen enz. Papa en mama vinden Duplo ook erg leuk en bouwen graag mee! Nu hadden we dus veel te weinig steentjes. Gisteren naar de speelgoedwinkel geweest om wat erbij te halen, maar die basisdozen zijn er dus niet meer. Allemaal uitverkocht en het was een Sinterklaasaanbieding. Gelukkig kon ik nog wel een andere plastic duplo doos (groen) kopen. Heel leuk met schommeltje erin en raampjes en blokken enz. Nu zag ik dus ook dat er een poppenhuis van Duplo is. Ik vond het echt zo leuk! Het kost wel 69 euro ofzo, dus vond het veel te duur. Ze krijgt het waarschijnlijk in april voor haar verjaardag. Nu is mijn vraag: zijn er al kinderen die het poppenhuis hebben of ander speelgoed van duplo en wordt er veel meegespeeld?

Groetjes Babybelle

Duplo is hier favoriet! Feline speelt er hele veel mee. Ze heeft de boerderij was 48 euro, wel duur, maar is het echt waard!

groetjes Mariska

jelte is ook verzot op duplo!
We hebben al best veel blokken, bouwplaat, auto's, poppetjes en een tractor met aanhanger.
Echt een huis/boerderij oid hebben we er nog niet van, maar het klinkt wel erg leuk!

Gr. Saskia.

Hoi,

Wij hebben bergen Duplo. Er wordt hier zo ontzettend veel mee gespeeld. Ook nog door Eva die inmiddels 4 is.
Even een tip: kijk voor Duplo ook eens op marktplaats. Als je het zelf op kunt halen, dan scheelt het weer in de verzendkosten. In een kussensloop in de wasmachine en het kan er weer jaren tegen!

Groetjes, Karin

Hoi Babybelle,

We hebben geen ervaring met het poppenhuis van Duplo maar wel met de grote boerderij. Isabelle heeft deze van Sinterklaas gehad en ze speelt er super graag mee. Er zitten veel diertjes bij en er zijn veel deurtjes die open en dicht kunnen. Alle diertjes vliegen door de boerderij!

We hebben ook een grote ton met blokken. Maar die vinden papa en mama vooral leuk, Isabelle heeft nog niet het geduld om te bouwen. Nog een beetje te moeilijk, komt vanzelf.

Dus duplo: een aanrader!!!

X Linda

Terug
Bovenaan