dure baby

zo pascal heeft besloten dat paps en mams genoeg centjes hebben. maat 62 was echt te klein, dus ik had een voorraadje 68 gekocht. gelukkig bij zeeman. want binnen 2 weken past dat ook al niet meer.
hij is nog geen 5 maand en draagt dus al maat 74. ik schrok ervan!!!!! even een groeispurt. daarbij is het ook geen iel mannetje. we hebben gewoon een beer van een baby. hij wordt zelfs al op 6 maand geschat. morgen maar weer rompertjes shoppen.
wat een straf he, winkelen voor de kleine, hihi.

Haha, zo ging het bij mijn zoontjes ook ;-)
Ze hebben tot mt 86 alles maar een paar keer gedragen voor het te klein was! Dus sla maar niet teveel in, voor je het weet gaat ie alweer naar 80 ;-p

Hier ook 1 die van de week de 74 ingaat. Moet het nog wassen en heb nog steeds geen wasmachine. Maar Tjerk heeft hele lange benen en zijn broeken zijn toch echt te kort. Voor het warme weer aan het einde van de week kan hij rustig nog zijn 68 aan. Zal wel moeten hahahaah. Shirts en shorts zijn allemaal 68. 74 is allemaal lange broek.

Ik heb natuurlijk nog een hele voorraad..maar valt me op dat ze niet allemaal gelijk groeien, van 68 heb ik haast niks omdat Joris en Elias daar snel uitwaren..maar 74 heeeeeeeel veel omdat Joris dit bijna 10 maanden gedragen heeft en Elias een maand of 8.. Nu blijft Florian hangen op 68 heb ik het idee maar durf niet zo goed bij te shoppen!

haha hier een meisje dat met 5 maanden ook al in maat 74 zat. en nu heeft ze zelfs al kleertjes van 80 die te klein zijn! vooral shirtjes die tot der navel hangen!

@kelly; ik hoorde vorige week dat naveltruitjes weer helemaal hip zijn. wel appart dat je de navel niet mag zien volgens de mode goeroe's

een aantal shirtjes van 68 vallen als minijurk, die kan ie nog wel even aan. maar de broekjes passen echt niet meer over zijn goed doorvoede billen.
en truitjes inderdaad tot de navel.
mondjes maat maar even wat halen.
ik vind die combi maten wel vervelend.
een truitje 74 past, maar soms heb je 74/80 en das dan weer te groot. de mouwen mega lang enzo.

Terug
Bovenaan