Dure of goedkope buggy mee op vakantie

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Even een vraagje:

We gaan van het zomer 8 dagen naar Gran Canaria, maar ik heb net een maclaren buggy gekocht om mee te nemen op vakantie. Nou hoor in mijn omgeving dat ik een hele goedkope buggy moet kopen en die moet meenemen.
Maar die goedkopere soorten kunnen vaak niet liggen (1 stand).
Mijn dochtertje is dan net 1 jaar geworden.
Gaan ze echt zo ruig met de spullen om?
En wie weet wat ik allemaal moet meenemen voor de kleine?

Liefs Riejanne en Noëlle (19-07-2006)

Nou ik heb tijdens mijn laatste vliegvakantie (overigens nog zonder kids toen) wat buggy voorbij zien stuiteren op de kofferband. En er bestaat altijd de kans van vermissing. Maar een goedkope buggy is ook nog minimaal 50 euro volgens mij wel hebben alle buggy's zover ik weet en dus ook goedkope meerder standen. Misschien is het een idee om op marktplaats te kijken voor iets?

Wij zijn in oktober op vakantie geweest naar Turkije.
Thomas was toen 2,5 maand oud. Al voordat hij geboren was hield ik de prenatal in de gaten voor een goedkope buggy met ligstand. Ik heb er een gevonden in de aanbieding € 50,- een geel/ groen kleur. Die heb ik meegenomen ik had er een lekkere zachte plait (lodger) in gelegd en dat ging prima.

Dus misschien komt de prenatal weer met buggy's in de aanbieding. Ik heb nu ook een hele leuke gezien bij de prenatal, met legerprint die vindt ik ook leuk. Dan hou ik die andere voor de vakanties want hij wordt er niet mooier van.

Liefs Esther

Ik heb nu ook een hele leuke gezien bij de prenatal, met legerprint die vindt ik ook leuk.

Die zin klopt niet helemaal. En vind met dt oh oh oh wat dom.
Ik heb een hele leuke buggy gezien met legerprint. Zo moet ie zijn!!

hoi! Wij hebben naar het buitenland altijd een goedkope buggy meegenomen, omdat oa. prenatal ons vertelde dat er behoorlijk met die dingen gegooid wordt. Toen we zijn geemigreerd hebben we natuurlijk  wel de bugaboo en onze tweelingwagen meegenomen en er was niets mee aan de hand. Die dure dingen kunnen tenslotte wel tegen een stootje. Als je al van plan was om een goedkope aan te schaffen zou ik die meenemen. Als je er speciaal een voor de vakantie moet kopen zou ik 't niet doen. Wat ik je ook aan kan raden is om de speciaalzaak even te bellen en te vragen of er een speciale reis-tas is voor de buggy. Bugaboo heeft er namelijk wel 1, dus misschien andere merken ook wel. Nadeel is wel weer dat die dingen waarschijnlijk net zo duur zijn als een goedkope buggy...

Hai Riejanne,

Ik zat met hetzelfde probleem!
Ik vindt een gewone buggy altijd zo kedekedekedeng! Je snapt wel wat ik bedoel, als je over een stenen straatje loopt schud die kleine van mij helemaal heen en weer.
Maar ook ik had geen zin om mijn dure wagen mee te nemen.

Ik heb nu op marktplaats een 3 wieler met luchtbandjes en ligstand gekocht voor 15 euro! Die gaat dus mee naar Kreta. Ik kan hem snel en makelijk invouwen en als ik geen zin heb om hem weer mee terug te nemen dan laat ik hem gewoon in Kreta, ha ha.
Hij is een beetje verkleurd en het is een simpel ding maar ik denk wel dat Jente er lekker in kan zitten en slapen, vooral als je eens naar een dorpje wil lopen ofzo dat schud hij toch niet zo erg als in een buggy.

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan