durf het bijna niet te geloven, maar ik ben zwanger!!!

Hoi meiden,

Ik heb al weer een aardige tijd meegelezen en soms geschreven op dit forum. Vorige maand heb ik de ovulatietest van Matcare geprobeerd en we waren al redelijk actief bezig geweest toen ik ook zag dat mijn ovulatietest positief was. Daar hebben we dus nog maar even een schepje bovenop gedaan. En ja hoor. Afgelopen weekend had ik ongesteld moeten worden, maar nee dus. Ik wilde eigenlijk nog een week wachten met testen, maar vanmorgen kon ik mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen. Twee moooie roze streepjes... wauw en tegelijkertijd ook weer angst. Gaat het deze keer wel goed.

Voorlopig voel ik me supergoed, niet moe, geen gespannen borsten, niet misselijk. Ik duim de komende weken heeeeeeel erg hard.

Groetjes, Nathalie

hoi hoi,

zag je berichtje ook al op het andere forum,maar wil nu toch nog een keer zeggen:

GEFELICITEERD!!!

een hele fijne en onbezorgde zwangerschap!!!

groetjes van mamabinck.

Hoi,

Fijn dat het zo vlot alweer raak is! Gefeliciteerd!
Het is heel normaal dat je nu niet meer zo onbezorgt zwanger bent als de eerste keer. Probeer er toch van te genieten. Er groeit weer een wondertje in je buik!

Groetjes, Cathy

Hoi meiden,

Allemaal bedankt voor jullie reacties.

Ik hoop dat het voor jullie ook allemaal snel mag gebeuren en dat het dit keer wél goed gaat.

Veel liefs,
Nathalie

Terug
Bovenaan