Durf het bijna niet te geloven.....

A

Anoniem

Guest
Na een jaar wachten ben ik nu 6 dagen overtijd.......
Ik heb gisteren overdag en vanochtend een test (kruitvat) gedaan en een heeeeeeeel licht streepje. Het lijkt er wel op dat het streepje van gisteren heeeeeeeeel iets donderder is dan die van vanochtend. Wat betekend dit??????

Nou bientje,
het lijkt erop dat je zwanger bent :) Als ik jouw was zal ik een digitale test kopen dan weet je het heel zeker.
Spannend!
liefs Chantie

Gefeliciteerd! een streepje is een streepje he!!
ik weet het nu ook sinds 4 dagen en ik heb er meteen een digitale tegenaan gegooid en die zei meteen ZWANGER..
geniet ervan!

liefs

ow en die kleurverschillen, kan liggen aan hoeveelheid urine? of hoeveelheid drinken gehad?

dan ben je idd gewoon zwanger... ik kon t toen ook niet geloven en heb eerst nog 4 testen gedaan:) maar ben intusse echt al 28 weken zwanger

Dames,

Ik ben helaas toch niet zwanger. Ik heb de dag daarna een digitale test gedaan: niet zwanger.
En weer een dag later werd ik ongesteld. Ik ben echt van slag geweest en daarom kon ik het niet opbrengen om hier weer te reageren..... Inmiddels weer naar de huisarts geweest en we hebben doorverwijsbrieven voor verder onderzoek gekregen. Ik wacht hier nog even mee, aangezien ik over anderhalve week weer mijn NOD heb. Even afwachten wat daar uit komt en anders ...... zucht...

Terug
Bovenaan