durf het niet te geloven...

A

Anoniem

Guest
ik zit helemaal te trillen....
na het uitblijven van de duivels had ik van de week getest en nee hoor niet zwanger maar vanmorgen toch maar weer wel, ik had het idee dat er iets niet klopte en ja hoor ZWANGER!!! nu maar hopen dat de test klopt.......
wel lullig in de 1e ronde terwijl al veel langer bezig zijn, dus het was erg kort hier maar wle leuk, totdat ik het echt zeker weet kom ik nog veel langs en daarna ook ben zo benieuwd voor jullie....

groetjes brenda

heeeeeeey GEFELICITEERD!!!!

dat is nou eens een mooi begin van de dag!!!!!!
nouja ik ben erg blij voor je dat het meteen raak is!!!!! uiteindelijk wil iedereen dat toch!!!

dus ga er maar ontzettend en veel van genieten want je bent .....ZWANGER!!!!!!!!

WHOEHOEHOEHOE!!!!

liefs Bri

Hoi Sarretjes,

Geweldig hoor! gefeliciteerd! Niet over in zitten dat het bij jullie al in de 1E ronde raak is. Dat kan nou eenmaal, dus ga er lekker van genieten! Wij volgen vanzelf een keer.
Fijne zwangerschap!

Groetjes, Kat

PS: al enig idee van een uitgetelde datum? (voor de lijst)

JOEPIE!!

Van harte hoor! Geniet er lekker van!!!
En het is je van harte gegund hoor dat het meteen raak is!! Niet schuldig voelen!

Groetjes, Harma

Wauw Brenda! Lekker vruchtbaar stelletje zijn jullie.
En maak je om ons maar niet druk hoor.... hoewel wij groen zien van jaloezie gaan we gewoon door.

Van harte gefeliciteerd!

TeHa

hoi hoi

nou gefeliciteerd meid.......................geniet ervan... en voel je maar niet schuldig, want je kan er niets aan doen............

lekker gaan genieten en wij genieten al van dit berichtje...

liefs tobi

hey brenda!!!

nou echt heeel hartelijk gefeliciteerd hoor!!!

liefs lonneke

Terug
Bovenaan