durf nie zo goed.

A

Anoniem

Guest
Hallo.

Ik vind dit een gekke vraag voor me zelf.
Hier komt het dan,ben 8 weken zwanger en eerlijk gezegt durf ik nie te vrijen met mijn vriend.Ben namelijk bang dat er iets gebeurd tijdens het vrijen.Wie heeft daar ervaring mee of wie durfde het ook allemaal nie te doen.

Groetjes peggy

Op zich is vrijen bij een zwangerschap geen probleem echt helemaal niet.
Maar.. ik heb het uitgesteld tot na de eerste echo (12 weken) omdat ik al te vaak een miskraam had gehad en elk risico wilde uitsluiten. Terwijl het er echt niet aan kan liggen.

Maar de oplossing.. gewoon lekker van elkaar genieten ....

mijn vriend vond het ook maar niets, ik had er geen problemen mee. De baby voelt het heus wel, net als dat de baby voelt dat je wandelt, tegen het aanrecht aanloopt, voor over bukt, je omdraait in je slaap, de warme (of koude... met dit weer) douche op je buik richt. Die baby vindt het echt niet erg hoor. Als jij je lekker voelt is alles goed zegt mijn VK

Maar goed, omdat mijn vriend (eigenlijk man, maar dat klinkt zo officieel) d'r niet zo veel zin an heeft komt het er maar erg erg weinig van (en dat geldt voor de hele zwangerschap, niet alleen nu ik als een olifant zo groot ben gegroeid).

Monstertje (34w)

als je het niet prettig vind moet je t gewoon niet doen.een paar weekjes wachten tot t niet meer zo piepklein is.maar het moet idd geen kwaad kunnen.mijn vriend vind t ook eng sinds mn miskraam 2 maanden terug.ik heb er zelf niet zoveel moeite mee.het voelt goed dus..praat erover met je man.je kan ook sex hebben zonder penetratie.
groetjes kari

Ik weet niet of je Goede Tijden slechte tijden volgt?
''Nick" wilde niet vrijen met "Charley'' omdat hij bang was om de baby pijn te doen. Ze had toen een goudvis in een plastick zakje gekocht. De vis zat dus als een baby in een zak met water. Ze zei: probeer de vis eens op zijn hoofd te tikken? Waarop manlief zegt: doe niet zo gek dat gaat toch niet?.......Precies, dat gaat dus niet!
Elke

Op dit moment durf ikzelf ook nog steeds niet zo goed... Ben nu bijna 12 weken zwanger. Soms proberen e het wel maar dan ben ik toch te gespannen. Misschien gaat het wel na de "cruciale"12 weken. En dat van GTST heb ik ook gezien, maar het heft me nog niet van mijnangst afgeholpen. We knuffelen wel heel veel en je kunt elkaar ook op andere manieren verwennen! Groetjes mommie26

Die uitleg van GTST schoot me ook ineens te binnen.

Je doet je kindje geen pijn!
Je raakt  je beeb  amper/ niet.

Alles kan zolang je, je er goed bij voelt.

Andere standjes willen ook nog wel helpen.
Vrouw boven op is het prettigst (vind ik)  zodat je, je eige tempo kan bepalen.
En meteen stoppen als het niet goed voelt.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Hi ik weet precies hoe het is, ik ben 24 weken zwanger en de keren dat wij echte sex hebben gehad kan ik op 1 hand tellen. Is niet fijn. Mis het toch wel, durf het niet zo goed(miskraam)  maar ik heb het gevoel dat m'n vagina ook gekrompen is. Dat zal wel niet maar het voelt wel zo. Nu vindt m'n partner het ook niet meer gezellig om echte sex te hebben, want hij denkt dat de baby het niet zo leuk vindt dat getik tegen z'n hoofd. Maar gelukkig zijn er nog een aantal andere dingen die je kunt doen, dus dat scheelt dan ook weer. Maar het kan geen kwaad om sex te hebben. Even heel wat anders, ik kom er sinds gisteren achter dat ik geen enkels meer heb. Succes

Terug
Bovenaan