durf niet meer te testen!!!!

A

Anoniem

Guest
ben sinds dinsdag overtijd maar durf niet meer te testen omdat ik al 2 cyclussen overtijd ben gegaan en het een enorme teleurstelling was toen het niet zo bleek te zijn.
Wel weet ik zeker dat ik rond mijn 14de dag mijn eisprong had omdat ik enorme buikpijn had dus lang overtijd zou ik dan toch niet moeten gaan als het niet zo is???
Verder ben ik er ook niet te veel mee bezig heb namelijk een heerlijk ontspannen weekje weg gehad en ben echt met heel veel andere dingen bezig geweest.
maar even goed nadenken dus wanneer te testen.

meid, ik heb precies het zelfde alleen nu had ik vanavond wel flinke buikkrampen en het gevoel had ongi te worden!
snap heel goed dat je het niet durft, ik stel het steeds uit "als het dan en dan... dan ga ik testen"

liefs

Tja....Ik herken je probleem wel. Je wilt het zo graag en het idee dat je overtijd bent en hoop mag hebben is prettiger dan het idee dat die test negatief is, want dan heb je geen hoop meer. Maar ja... je houdt jezelf er wel lekker mee voor de gek. Het staat toch al vast of het wel of niet zo is. En het blijft toch wel een teleurstelling als het niet zo is. Soms kun je doordat je het zo graag wil onbewust toch je ongie tegen houden. Zo ben ik een keer 14 dagen overtijd geweest... niks aan de hand.
Ik zou gewoon gaan testen nu! Je mag zeker testen omdat je zo duidelijk je ei hebt gevoeld dus je bent ook zeker overtijd.
Als je toch ongie wordt baal je en als je test negatief is baal je net zo goed.

Stel dat je test wel positief is... hoe eerder genieten hoe beter toch??

Dus testen maar!

dank jullie ga morgenochtend effe testen en als t zo is.............. ga ik heerlijk shoppen van het weekend op de beurs!!!
hou jullie op de hoogte

liefs

ik ga maandag testen als ik dan nog niet ongi ben!
die knoop heb ik nu door gehakt, bij mijn eerste zwangerschap had ik ook de zelfde klachten, dus wie weet....maar hou wel in mijn achter hoofd dat de ongi op komst kan zijn!!

gnenna, ben er benieuwd!!

Terug
Bovenaan