Durf niet naar toilet

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben erg bang dat het mis is. Ging net naar toilet en normaal ligt er nu een slijmpropje maar nu was dat ook rood. En ik heb nu ook een naar gevoel in mijn onderbuik. Misschien is dat van de zenuwen maar durf gewoon niet meer naar het toilet te gaan.

sorry moest het even aan iemand kwijt en zit op mijn werk.

Groetjes
Inge

Oooh Inge,

Nee toch hè?!? Ik hoop dat het een innestelbloedinkje is ofzo... Of gewoon een klein bloedpropje.
Ik denk aan je vandaag....

Groetjes, Karin

He gadver wat vervelend en spannend zeg. Ik ga heel hard duimen dat het een innestelingsbloeding is en die buikkramp komt door het oprekken van je baarmoeder. Sterkte zeg!!!

Groetjes van marloes

Ik heb bij mijn zwangerschap van Lotte in de eerste drie maanden erg veel gekleurde afscheiding en helder rood bloedverlies gehad. Het zegt dus niet alles, maar ik zou er zelf ook zenuwachtig van worden hoor.

Sterkte!

Groetjes,
Marisa

Gadver meid wat ontzettend vervelend voor je. Ook ik verloor helder bloed aan het begin van de zwangerschap. Het kan echt val alles zijn en het hoeft niet direct iets slechts te betekenen maar kan me voorstellen dat je ongerust bent. Ik steek hier meteen een kaars voor je aan, en sterkte he.

Hey meid,

wat vervelend dat je in die onzekerheid zit!!
Snap dat je het ff kwijt moest hiero.
Ook ik heb vaker gehoord van een innestelingsbloeding, of dat vrouwen tijdens de zwangerschap toch wat bloed verliezen.
Ik hoop echt dat dat het geval is bij jullie!!

Kop op meid! Hier word aan je gedacht!!

Liefs Debby.

Hoi Inge..
Wat rot voor je dat je niet weet hoe of wat..
Wat is je gevoel er over?
Ik hoop op het beste voor je!!
Weet wat het is als dat je overkomt...heb het zelf voor Lieve ook gehad..
Probeer positief te blijven..
Sterkte..Rina

Hoi Inge,

Oh wat ben ik voor je aan het duimen dat het gewoon nog goed zit. Pfff wel erg veel spanning voor jullie.

liefs Maris

Terug
Bovenaan