durf niet te bellen

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,
Ik heb van de week al een berichtje geplaatst, dat ik 32 weken zwanger ben en sinds vorige week heel de dag harde buiken heb en niks kan doen of er komt er weer 1, met een soort menstuatieachtig gevoel.
De verloskundige heeft vorige week ook al gekeken of ik geen ontsluiting had, gelukkig niet, maar nu loop ik er al een hele week mee en het word gewoon niet minder, ik loop heel de dag met harde buiken.
De baby voel ik goed,maar ik heb slapeloze nachten.
Gister ging ik pas om half 3 naar bed, omdat ik van die harde buiken had, en dat is nou al een week zo bezig.
Ik doe bijna niks.
Mijn vriendinnen helpen me met het huishouden en mijn oudste dochter is heel de dag bij mn moeder.
het gaat gewoon niet weg.
Mag ik nou de verloskundige bellen, want ik ben het zo zat en beetje bezorgd, of zal ik wachten tot morgen, dan hebben ze telefonisch spreekuur.
Ik durf het niet, wat moet ik nou doen?
Hoop snel reactie te krijgen.
kus nance

hallo
het is niet fijn dat j harde buik ebt, maar ik ben pas tien weken zwanger en ik heb het ook al het kan van kwaat tot erger maar hou het nog maar vol tot je echt niet meer kan!!!!

dan pas bellen ....

groetjes ellen

bellen!!!
klinkt een beetje afgezaagd, maar liever een keer te veel bellen dan een keer niet!!! Je wilt toch niet zeggen; had ik het maar gedaan!!! de vk heeft je liever een keer te veel aan de telefoon. je moet ook aan jezelf denken, want je moet uitgerust de laatste weken ingaan en op deze manier bereik je dat niet!!

sterkte,

ilse
mama van raf en ellemijn (15-05-06)

ps dik het verhaal een beetje aan als je de twijfels hebt of er wat aan je verhaal gedaan wordt!!!

Als je het idee hebt dat het echt niet meer gaat dan moet je gewoon bellen, daar zijn ze toch voor.....

Hoi Nanceju,

Ik zou wel gewoon bellen hoor. Al een hele week onafgebroken harde buiken is wel erg lang en veel. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Mijn verloskundige zegt altijd dat ze liever heeft dat ik bel dan dat ik me zorgen ga zitten maken. En anders moet je morgenochtend meteen maar bellen.

Heel veel sterkte en ik hoop dat je nog een beetje slaapt vannacht

Groetjes Juffie

Hoi,
Ik zou als ik jouw was ook even wat urine naar de huisats brengen. Daar kunnen heel snel en makkelijk kijken of je geen blaasontsteking hebt. Ik heb   precies hetzelde mee gemaakt! Blaasontsteking voel je totaal niet als je   (hoog)zwanger bent maar kan wel harde buiken veroorzaken!
Succes,
Mo

Terug
Bovenaan