durf niet te hopen

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Ik heb do of vr mijn NOD en alles is zo lastig nu...
Heb een en ander aan kwaaltjes; moe, misselijk bij vlagen, vooral na iets eten, duizelig, snel huilen, wat gevoelige borsten, ietsje aangekomen in gewicht... Pff, ik dùrf bijna niet te hopen, ben zó bang om wéér teleurgesteld te worden! We zijn nu ongeveer 15 maanden bezig...

Zaterdag is mijn mannetje jarig, ik zou het zó tof vinden als ik hem dan een pos test kon laten zien?! Ik heb in m'n lijf een beetje een gevoel dat het wel raak zou kunnen zijn, maar dat baseer ik niet echt ergens op. Zou ik al die klachten nu echt voor noppie hebben? Ik heb dat eigenlijk bijna nooit...

Wat moet ik nu doen hè? Eigenlijk wil ik vrijdag avond testen als de RD er dan nog niet zijn, maar is dat niet wat vroeg? Tja, àls ik zwanger ben en die klachten zijn er dus inderdaad van dan zal er toch ook wel genoeg HCG zijn??

Hebben jullie tips voor mij? Om deze laatste dagen door te komen??

Liefs J 26 (inmiddels 28)

ha meid

nou, echt herkenbaar,
en wat duren die paar dagen dan lang he.
maar je kunt best vrijdag alwel een test doen.
ik vind de test van clear blue erg goed, dan staat er zwanger of niet zwanger, dat vind ik heel duidelijk, zit je niet op een evt heel licht streepje te turen.
bij mij wastie helaas negatief van de week, maar wie weet heb jij meer geluk.
kzal voor je duimen.
ik ben zwanger geweest, helaas een miskraam, maar ik voelde toen heel duidelijk aan mn borsten de verandering.
gespannen, grotere tepels, en pijnlijke tepels bij aanraking.
misschien geeft dat je wat duidelijkheid.
en verder gewoon testen vrijdagavond.

dan een hele fijne verjaardag met hoop ik een 'positief' kado

groetjes

Meid ik hoop voor je dsat je idd het bent, en ik zou gewoon een test doen want je weet het nooit, snap ook helemaal waar je angst vandaan komt hoor ....Maar probeer niet aan de negatieve dingen denken ... think positive ... dat zeg ik ook tegen mijn mannetje , als je nl tev eel nega gaat denken slaat het door op je lichaam ...
Klinkt raar , maar dat is tegenwoordig mijn instelling   (we hebben teveel nega dingen gehad in het afgelopen jaar)
heel veel succes ik duim voor je grz
ber

HI j,

Ik begrijp hoe je je voelt, want zo voel ik me op dit moment ook.. Mijn NOD is ook vrijdag maar wij testen morgen al... gewoon proberen omdat ik het echt niet langer vol kan houden.. Ik las dat er een andere vrouw op het forum al 4 dagen voor haar NOD had getest en die teste positief.... dus ik zou zeggen wacht af tot vrijdag... maar je kan ook eerder testen!

Laat even je reactie horen!!

GROETJES

Terug
Bovenaan