durf niet te testen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik heb een vraag. Ik had mijn NOD op 23 april ( maandag). Heb al een week last van krampen en een weeig gevoel...........maar ik durf niet te testen.
Heb een paar rare maanden gehad waarbij ik veel buikpijn had bij mijn eisprong en ik heb net een maand overgeslagen. Ben zo bang dat het nu weer niets is en dat er wat ergers aan de hand is.

Mijn vraag is eigenlijk hoe lang jullie wachten met testen en wanneer jullie precies testen. Ik lees vaak dat 's morgens het beste moment is. Ik las ook dat je eigenlijk gelijk al op je NOD dag kunt testen. Graag hoor ik  ervaringen over zwangerschapstesten en jullie meningen erover.

Liefs Barbara

Hoi Barbara,

Ik test toch wel op mijn NOD, tot nu toe iedere keer nog negatief.
hoop deze maand weer op een positieve.
we zitten in ronde 17 voor ons eerste kindje. ik heb toch al vaak getest, omdat ik regelmatig door mijn lichaam voor de gek ben gehouden. had zoveel verschijnselen iedere keer, dat ik het zo graag wilde weten. nou niet dus!
misschien dat ik deze keer ( heb NOD op 4 mei) toch maar ga wachten. als ik het vol hou tenminste.

groetjes Saarj

Hoi barbara,

jeetje tis net of ik mijn eigen verhaal lees! ik had ook mijn nod afgelopen zondag/maandag... maar nog geen rd en niet getest! ik durf ook niet! heb afgelopen maanden hele rare cyclussen gehad... wel met tempen mijn eisprong waargenomen en deze is nog steeds hoog!

maar ik begrijp 100% je angst om te testen, bang voor weer een teleurstelling! maar we moeten er toch een keer aangeloven...

heb je tekenen van de rd's?

Imme xx

Haai!
Als gisteren je NOD was, kun je mischien donderdag testen? op de gebruiksaanwijzing van mijn digitale test staat dat je na 3 dagen meer kans op een duidelijk resultaat hebt dan daarvoor. Ik heb zelf op de dag van  mijn NOD (afgelopen zondag)  getest met de test van t kruidvat (geen digitale). daar kreeg ik een hèèl vaag streepje...wist ik eigelijk nog niks. Nu doe ik morgenvroeg nog een test, maar dan een digitale. geen vage streepjes meer, gewoon: zwanger of niet zwanger.
succes!!!
Groetjes Sjnoebelke.

Terug
Bovenaan