durf niet te testen

Hoi meiden

Ik zit nog steeds te wachten (bijna een week na NOD), maar testen durf ik niet. We zouden deze maand weer gaan beginnen met ivf, maar nog steeds geen RD te bekennen. Ruim 1 1/2 week geleden heb ik mijn uitgangsecho gehad en deze was goed, hoefde alleen maar te wachten op de RD en dus niets tot nu toe..........
Ik ga pas vrijdag testen, want dan is het 2 weken na de uitgangsecho. Op de echo kunnen ze namelijk zien dat je een eisprong heb gehad en dat was zo, uitgaande van die echo, moet er toch eens wat gaan gebeuren.
Het is maar spannend.

Liefs

Lydia

hoi hoi

jeetje wat is het moeilijk he. toen ik met mijn eerste icsi poging begon moest ik afwachten tot ik ongie werd maar nee hoor ik werdt het maar niet eindelijk na een testje werdt ik het wel het is net of je het zelf tegen houd.

ik zou gewoon gaan testen het is kut als ie negetief is maar dan kan je wel beginnen met ivf en als je daar aan mag beginnen is de kans op een spontane zwschap klein.

meid kop op ik weet dat het rot is en ik wil je niet je hoop afpakken maar laat je lichaam niet met je sollen.
anderzijds geloof ik ook nog steeds dat de wonderen de wereld niet uit zijn ik heb ook een week gewacht voor ik teste hihi je bent dus niet de enige.

liefs annieka

hoi hoi

jeetje wat is het moeilijk he. toen ik met mijn eerste icsi poging begon moest ik afwachten tot ik ongie werd maar nee hoor ik werdt het maar niet eindelijk na een testje werdt ik het wel het is net of je het zelf tegen houd.

ik zou gewoon gaan testen het is kut als ie negetief is maar dan kan je wel beginnen met ivf en als je daar aan mag beginnen is de kans op een spontane zwschap klein.

meid kop op ik weet dat het rot is en ik wil je niet je hoop afpakken maar laat je lichaam niet met je sollen.
anderzijds geloof ik ook nog steeds dat de wonderen de wereld niet uit zijn ik heb ook een week gewacht voor ik teste hihi je bent dus niet de enige.

liefs annieka

Hoi Lydia,
Om gek van te worden he, die onzekerheid. Zal het wel of zal het niet zo zijn??? Ik kan mezelf dan helemaal gek maken. Mijn lichaam heeft me al regelmatig voor de gek gehouden, werd ik zomaar een week later ongesteld. Maar ja, je weet maar nooit. Misschien is het toch raak! Succes meid! liefs Poek

lieve lydia,

ik kijk nog met regelmaat op deze site.
en leef met jullie mee...
ik was zoo benieuwd of je al getest had.
ik hoop op positief nieuws.

warme groet, jana.

Hoi meiden

De site is weer verkeerd bezig......aaaaaaaaaaahhhhhhhhhh
Dus nog een keer mijn verhaal.
Testen hoeft niet meer. Donderdagavond waren de RD er en vooral hevig.......pfffffffff
Gisteren gebeld en kan nu verder met ivf. Het al 2 weken decapeptyl spuiten achter de rug, dus ik ben al aardig beurs. Ik heb al klamme handen bij het idee van de punctie, maar dat is voor een later moment. Ik weet natuurlijk al hoe dat gaat en daar heb ik nog geen trek in. Eerst eitjes broeden en vooral veel, maar weer niet te, want een overstimulatie wil ik ook niet meer krijgen. Over ruim een week weer de eerste echo. Ik hoop dat alles goed gaat.

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan