durf niet te testen

A

Anoniem

Guest
ik heb laatst een keer een topic geoepend, waarin   ik schreef dat we het inveilig gedaan hadden. Nu is het zo dat volgens mij afgelopen woensdag mijn NOD was. Ik ben nog steeds niet ongi, maar durf ook niet te testen.
Mij bekruipt steeds vaker de twijfel of ik er al wel klaar voor ben. ik geniet nog zo ontzettend van mijn kleine meisje, maar aan de andere kant duurt het dan ook nog wel weer 9 maanden voor de beeb eris.
Stiekem hoop ik eigenlijk toch wel een beetje dat ik toch nog ongi word. Dan kunnen we het over een paar maanden weer proberen, als ik er wat meer klaar voor ben.

Begrijp me niet verkeerd als het wel raak is is het super welkom hoor!!, maar vind het wel heel eng. Hoe gaat het dan met ons moppie? ze moet dan alles delen en dan vooral ons.
Ach ja zal dan ook wel goed komen.
Ik wacht deze week nog af en anders test ik volgend weekend.

groetjes een beetje zenuwachtige daan

Hoi Daan,

ik snap je gevoel wel, het brengt toch onzekerheden met zich mee. Maar ik weet zeker dat het allemaal goedkomt!! Zoiets gaat vanzelf denk ik.
Ik denk dat ik zelf al getest had, ben nl. erg nieuwsgierig.
Ik hoop voor je dat je toch ongi word, en strax er voor het echt voor gaan, als je weet dat je er klaar voor bent bedoel ik dan hé?

Hou je ons op de hoogte??

Liefs Debby.

Hoi Daan,

Je weet het zelf ook wel hoor maar je bent nu zwanger of je bent het niet. Het is niet zo dat als je niet test je ook niet zwanger bent. Ik snap je gevoel helemaal hoor, is ook allemaal erg dubbel, aan de ene kant is zo'n kleintje weer erg leuk maar het is ook allemaal weer spannend en vermoeiend. Misschien zou ik toch testen als ik jou was want als het niet zo is dan kun je ook opgelucht adem halen, je kunt namelijk door de spanning ook de ongi tegen houden en daardoor krijg je nog meer spanning. En ik zou het ook willen weten omdat je dan rekening kunt gaan houden met eten en vitamines en zo. Heel veel sterkte met het maken van een keuze en ik hoop dat je het krijgt zoals je zelf wenst.

liefs Linda

bedankt voor de reacties, maar ik hoef niet meer te testen. Vanmorgen zijn   de rd's weer gekomen met alles erop en eraan. Krampen, hoofdpijn, maar ben wel opgelucht hoor. we willen absoluut wel een 2e, maar mijn gevoel zegt nu heel duidelijk nog heel even wachten.
@linda: ik was al wel weer folium aan het slikken hoor, blijf ik ook doen hoor.
en w.b. het testen wist ook niet precies wanneer mijn NOD was. Nu schrijf ik het op hoor.

groetjes daan

Terug
Bovenaan