Durf niet te testen!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ja vandaag is mijn nod....
Ik heb al bijna 2 weken een trekkerig gevoel in mn onderbuik (anders dan ongi), zere boobies (met ook allemaal gekke bobbels) en ik had gewzollen schaamlippen, heel gek kende dit niet maar is nu gelukkig bijna weg!
Ik voel me dus zo zwanger, maar ik durf nu niet te testen, straks ben ik weer voor de gek gehouden...!!

Zal ik morgen testen of gewoon wachten tot mijn menstruatie komt..... Heb nu geen ongi gevoel en mijn kwaaltjes houden aan, pffff spannend!!!!!!

Zijn er meerdere die vandaag nod hebben, of dames d ie ook zo in spanning zitten??

Xxx

Ik zou lekker morgenochtend met ochtendurine testen. Dan heb je de grootste kans meteen dik positiefte testen als je zwanger bent!

Ik had vandaag nod, maar werd gisteren ongi. Het stopte ook weer gisteren, vanmorgen negatief getest en helemaal geen ongi of mogelijk zwanger gevoel meer. Pfff...

Mijn duimen draaien op volle toeren voor je!

X

Hoi Mimi,

Dit klinkt veelbelovend!!! Spannend hoor. Ik ben ook aan het wachten.... Kan vanaf vandaag ong worden maar mijn cyclus loopt altijd tussen de 28 en 31 dagen. Als ik na 31 dagen niet ong ben dan is de kans groot dat ik zwanger kan zijn... Durf dus ook nog niet te testen.
Daarnaast is ons verhaal ook wat bijzonder. Mijn echtgenoot is verminderd vruchtbaar en wij zouden voor onze eerste zwangerschap naar de fertilliteitskliniek gaan. Vier dagen voor de afspraak bleek ik toch spontaan zwanger, terwijl de sperma test had uitgewezen dat IVF uitgesloten was. Bijzonder hoe het lichaam kan werken. We hebben toen maar gegrapt dat ik vruchtbaar ben voor 2? Onze dochter is in aug 2010 geboren en we willen nu proberen of we nog een keer zwanger kunnen worden. Het is al een tijdje steeds niets. Nu wacht ik weer wat er deze week kan gebeuren...
Bij mijn eerste zwangerschap had ik geen klachten, behalve een week voor het testen steeds vroeg in de ochtend naar het toilet moeten. Dit heb ik nu ook niet. Wel afgelopen week tekenen gehad van het komen van de menstruatie maar dat is de afgelopen dagen ook weer niet. Ik voel mij nu een soort van zenuwachtig met kriebels in mijn buik. Ben wel de laatste tijd erg moe maar ja, dat kan ook andere dingen betekenen.

Afwachten dus maar.....Het ergste dat er is.
Succes met jou!!! Hoop dat de test positief zal zijn!

Lieve groet Heidi

Hey Mimi,

Spannend hoor!!
Hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt!!

Liefs

@ Daycey, wat vervelend voor je die onzekerheid!
Ons lichaam kan ons altijd zo in verwarring brengen! Als we nou gewoon zwanger zijn óf goed ongesteld zijn, weten we tenminste waar we aan toe zijn ;)
Dit schiet gewoon niet op! Misschien heb je toch te vroeg getest? Ik hoop dat jij alsnog een positieve test in handen zal hebben!!
Ik ga ook voor je duimen, en ik zal morgen ochtend een test doen........!!

Liefs xx

@ beensjacobs: Wat positief dat je bij je eerste kindje toch ineens zwanger was!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit ;) Hoop dat het nu weer zo zal zijn!!
Spannend he, ik krijg er ook de kriebels van!! Weet jij wanneer je gaat testen? Ik ga morgen ochtend testen....!!! Poeh krijg het er nu al warm van als ik er aan denk!!
Ik was net een broodje filet american aan het smeren en werd er gewoon misselijk van....
Ik ben ook erg moe, maar volgens mij zit dat gewoon tussen mijn oren, want als ik denk dat ik moet ben word ik ook moe hihi.
Laat je nog wel even weten hoe het af loopt?!

Liefs xx

p.s. Ik vind dit forum echt heel gezellig met jullie meiden! Altijd lieve berichtjes!
Hopelijk snel een positieve test!!!!!!

xxx

Hey Mimi,

Bedankt voor je lieve bericht. Ik zit eigenlijk al een tijd op dit forum maar was nog niet eerder heel actief. Ik las vooral veel mee. Het is soms schrijnend en soms natuurlijk heel leuk om te lezen wat er allemaal gebeurd.
Ik denk dat ik dag 31 afwacht. Ik zou dan donderdag of vrijdag mogen testen... Als ik dit schrijf krijg ik weer een kriebel. Zal het dit keer dan wel?!?! Maar goed, heb ook weer momenten dat ik dan denk, er gebeurt niets met mijn lijf nu dus zal wel gewoon ong worden... Vervelend die onzekerheid en dat wordt ook steeds meer drukkend op je stemming en functioneren vind ik. Heb altijd gewenst dat dit niet mijn leven zou gaan beheersen maar als het lang duurt sluipt dat er een beetje in he!

Liefs H

Hey mimi,

Spannend! Inderdaad maar morgen ochtend testen:)
Zou super zijn als je zwanger bent!

Liefs Ram24

Hoi mimi,

Hier een erg ongeduldige muts. Mijn nod is vandaag of morgen als het goed is. Heb vandaag een test gedaan en die was negatief, erg teleurgesteld. Voel van alles, bah!

Dus ik snap je gevoel dat je niet weer teleurgesteld of voor de gek gehouden wil worden.

Succes!

PS: ik doe morgen weer een test als de duivels ernog niet zijn ;)

Terug
Bovenaan