Durf niet te testen.

Linny 1988

New member
Hallo allemaal

Momenteel zit ik op dag 34 van mijn cyclus. Maar durf nog geen test te doen bang voor een negatieve test. Vorige maand was mij  cyclus 39 dagen en heb ik er veel getest omdat ik  daarvoor schommelde ik tussen de 27 en 31 dagen. En weet nu niet zo goed wat ik moet doen.

Ik voel niet dat ik ongesteld moet worden (normaal wel)

Wat zouden jullie doen?

Alvast bedankt

 
Ik heb dit ook gehad, na mijn miskraam had ik een cyclus van 27-28-en de erna 34, ik heb toen ook echt veel te veel testen gedaan. De laatste keer heb ik toch op dag 28 getest en testen ik positief maar wel heel licht.ik denk als je van je gemiddelde uit zou gaan je nu wel kunt testen, ik begrijp je angst voor een negatieve test maar die onzekerheid is ook niet alles.

Succes en hopen op een mooie positieve test ☺
 
Als je twijfelt vanwege je cyclus zou je ook een early test kunnen proberen en dan testen met ochtendurine. Dan heb je de meeste kans op een betrouwbaar resultaat.

Als je denkt dat je t trekt kun je ook nog even wachten, maar al die onzekerheid is ook niks.

Mocht je nu wel negatief testen, probeer dan wel echt om nog een paar dagen te wachten voordat je nog een keer test.

Een andere tip die vaak lastig te volgen is maar wel nuttig is om te proberen jezelf af te leiden door leuke dingen te gaan doen. Probeer echt even ergens anders aan te denken, ga een dagje uit met vriendinnen ofzo. Dit helpt natuurlijk niet met wel/niet testen maar als je er even niet mee bezig bent kijk je er daarna weer met een frisse blik tegenaan en kun je makkelijker beslissen wat voor jou het prettigst voelt.
 
Vanmorgen na jullie berichtjes te hebben gelezen heb ik toch een test gedaan. Inderdaad onzekerheid is ook niks.

Hij was positief!! 2 tot 3 weken staat erbij. Zo onwerkelijk dit. Zo blij

Bedankt voor jullie berichtje
 
Gefeliciteerd! fijn dat het zo gelopen is.

ik vanmorgen ook getest ( 10 dagen na mijn nod )

maar mijn testen blijven negatief, terwijl ik toch verkleurde tepelhoven heb en hartstikke moe ben, volgensmij kan je lichaam je echt voor de gek houden zeg..

nou heb ik PCOS en heb ergens gelezen dat het daardoor negatief kan blijven dus toch maar even afwachten. maar wat mooi linny! van harte
 
Terug
Bovenaan