durf niet

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

als mijn berekeningen een beetje kloppen (met een onregelmatige cyclus) dan had ik gisteren ongi moet worden.
nu heb ik gisteren wel een test gehaald, maar durf niet te testen.
heb namelijk de afgelopen 9 maanden vaker getest en elke keer was ik niet zwanger.
ik weet wel dat ik het moet doen voor de zekerheid, maar ja die teleurstelling he?
nu weet ik ook dat je het beste kan testen als je sochtends naar de wc bent gegaan, maar ja dat ben ik dus al geweest

Ooh, wat spannend zeg. Kan me voorstellen dat je daar zenuwachtig over bent. Hopelijk is je test positief. Alleen als je zo gestrest bent, kan je ook je ongi tegenhouden....
En bij veel testen maakt het toch niet uit wanneer je test?
Kan me voorstellen dat de teleurstelling groot is als het negatief is, maar dan weet je voor jezelf wel weer waar je aan toe bent.
Succes, ik zal voor je duimen!
Liefs Rianne

Sluit me helemaal aan bij wat Rianne zegt.
Succes. en duim ook met je mee..

Groetjes M

ik heb vanmorgen ook getest omdat ik wou weten waar ik aan toe was...negatief
nu weer bruinverlies en spierpijn in me borsten...altijd een paar dagen voor ongi...
s6 en ik duim voor je!
liefs

hoi dames,

bedankt voor jullie snelle reactie.
ik heb nu besloten dat ik vanmiddag als man naar het werk is en dochter op bed om te gaan testen.
dus ik houd jullie op de hoogte.

xxx

Ik heb een beetje hetzelfde.
Mijn cyclus is nog niet regelmatig na m'n bevalling.
Maar ik had verwacht maandag ongesteld te worden.
Hoe onregelmatig ben je? Was gisteren de uiterste datum om ongesteld te worden? Of de gemiddelde?

Succes vanmiddag ik hoop voor je dat tie positief is.

hoi deedee,

net getest en helaas niet zwanger.
ik heb gisteren op het werk alles berekend en de langste cyclus was 34 dagen. en dat was ik gisteren dus ook.
dus dan hoop je toch dat het wegblijft en dat je zwanger bent. maar helaas.
baal er wel van. zeker omdat ik bij esmee na 6 maanden zwanger was en nu duurt het alweer 9 maanden ;-(.
heb jij al getest? of ben je niet bezig met zwanger worden?

Wat jammer dat het negatief is.
Nu maar wachten tot de duivels komen dan.
Dikke knuffel voor je

Op mijn dochter hebben we bijna 3 jaar moeten wachten en we hadden hulp nodig om haar te krijgen (IUI), dus na haar geboorte hebben we besloten om geen anticontie te gebruiken.
Na 8 maanden werd ik weer ongesteld (ik heb 11 maanden borstvoeding gegeven)
Op zich ben ik niet bezig om zwanger te worden, maar we willen wel ooit nog een tweede (anders hadden we wel anticonceptie gebruikt)
Het zou me wel heel erg verbazen als ik nu al zwanger ben.

Ik heb nog niet getest, ik denk dat ik vanavond een test haal en morgen ochtend test.

Terug
Bovenaan