durf niet!!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Heb een test liggen waarmee ik 6 dagen voor mijn NOD kan testen. Mijn NOD is donderdag. Zit dus nu 4 dagen voor mijn NOD....

Maar ik durf niet te testen. Ben zo bang dat het weer niet gelukt is. Dan gaan we door naar ronde 8. Weet wel dat dat nog niet zo lang is. Maar onze oudste is door de pil gebroken! Het is ook een pittige tante!! ;-) Onze zoon was ik in ronde 2 zwanger van. Dus ik ging er eigenlijk een beetje vanuit dat deze ook niet zo lang zou duren.

Voor we gingen beginnen hebben we besloten niet de mm in te willen. Dit omdat we al 2 gezonde kinderen hebben en we daar heel blij mee zijn. Maar stiekem ging ik er ook vanuit dat dat niet nodig zou zijn.

Nou ja, moest ff zeuren! dank weer dames!!

Liefs

Mijn nod is ook donderdag..... Zou wachten hoor hoe moeilijk het ook is. Ook al is de test positief dan kan het nog mis gaan. Duimen voor een positieve test!

duim voor positieve test.
Geduldig wachten

Is t moeilijkst maar geeft de meeste zekerheid.

liefs.
Maris

Ik wacht af!!
Heb inmiddels een zeurend gevoel in mijn onderbuik/ schaamstreek. Dus zal wel niet gelukt zijn deze ronde. Heb dat namelijk al vaker gehad en werd dan gewoon ongi.

Ik bereid me maar vast voor op ronde 8!
Kan het alleen maar meevallen.
Denk dat we volgende ronde maar vanaf het moment dat de ongi stopt om de dag gaan klussen tot mijn NOD. Kijken of dat helpt.

Maar eerst afwachten hoe deze ronde vergaat!

Liefs

Ik begrijp je angst, niks weten ben je nog niet teleurgesteld. Mijn vorige zwangerschap was ik ook opeens zwanger en nu wil ik het bewust en duurt het even. Heb nog niks te klagen als ik lees hoe sommige bezig zijn. Maar wil het ook graag.
Ik zou wel wachten tot de dag dat je ongi moet worden. Succes.
Gr.

Ja soms komt dat gewoon voor. Bij vrienden van ons was de eerste in ronde 1 en de tweede in ronde 15. Ja... dan ga je wel denken. Maar geloof me als het al 2 keer gelukt is binnen korte tijd is de kans groot dat het nu echt niet zo heel lang meer gaat duren. Probeer er in te ontspannen. Je hebt 2 gezonde kinderen, misschien laat die derde nog even op zich wachten... maar dat het mogelijk is bij jullie dat is al 2 keer bewezen.

Sterkte met geduld kweken.

Hey Bloempje! Je hebt ook gelijk! Bedankt voor je lieve woorden!! Gelijk weer met beide benen op de grond! En een stuk positiever!! Het komt vast goed.

Liefs

Terug
Bovenaan