Durf nu eindelijk blij te zijn

Na 2 miskramen vorig jaar ben ik nu 11 weken en 4 dagen zwanger.
Had met 5 weken mijn eerste echo, maar dat geeft eigenlijk nog geen zekerheid er is nl niets te zien behalve een kleine vrucht.
Met 7 weken weer 1 en toen klopte het hartje volop.
Vorige week dinsdag was ik 10 weken en 3 dagen en ik heb de kleine weer mogen zien, zo bewegelijk dat ik nu iets meer gerust ben dat het deze keer wel goed gaat komen.
Hoewel de 1e miskraam met 12 weken en 1 dag was durf ik nu toch wel al meer te glunderen en blij te zijn met deze zwangerschap. Denk niet echt dat het raar is, maar vind het nog wel moeilijk. Vooral de 1e miskraam heeft veel bij me losgemaakt iets wat eigenlijk bij de 2e pas goed los kwam.

14 feb mag ik weer voor een echo en dan zitten we als het goed is op 13 week en 3 dagen. Dus als alles nu goed gaat en het op tijd geboren wordt mag ik op 20 aug. weer mama worden van onze 2e.

hoi gefeliciteerd:) wat fijn dat het nu zo goed gaat.
ik ben nu 12 weken en 5 dagen zwanger en ook erug blij. hoe oud is je eerte kindje?

Dank je T, ja bij de 1e miskraam heb ik het hartje met 7, 9, 11 en 12 weken zien kloppen. Toen het 's nachts misging in het ziekenhuis hadden we eerst nog een echo gehad waar hij danste door het beeld. Dus die klap was extra hard. Had een bloedstolsel naast de vrucht zitten die er thuis was uitgekomen en daardoor is de bevalling veel te vroeg begonnen.

Liefs Ilona

hmmm.. wat een rotverhaal zeg, van de eerste miskraam! Maar wel lekker, de 14e is al bijna, en dan mag je nog een keer spieken!!

Ik zit zelf nu ook eindelijk op de roze wolk. 12 weken voorbij, gunstige uitslag combinatietest... Ik begin nu eindelijk te geloven dat ik ondanks de 100% miskraam, en ondanks die stomme pillen toch echt gewoon zwanger ben :)

Liefs,

T

Terug
Bovenaan