durf ook niet te testen

A

Anoniem

Guest
Hoi,
pfffff, ik wordt niet goed van mezelf!!!
Mijn cyclus is onregelmatig, en daarbij weet ik vanuit de medische molen van voor mijn vorige zwangerschap dat ik niet iedere maand een eisprong heb. Toch wordt ik wel iedere maand ongesteld. De laatste maanden had ik ong. een cyclus van 32-36 dagen. Vandaag zit ik op dag 36, en nog geen teken van ongesteld worden.
Hoewel... afgelopen woensdag/donderdag had ik wel wat last van pijn in de buik/zeurderig gevoel met het idee dat het er wel aan zat te komen. Niet gebeurd dus, en inmiddels is het weer een stuk rustiger in m 'n buik. Wordt er zo onzeker van!! Donderdag dacht ik nog...als ik zondag nog niet ongi ben, dan doe ik een test, maar gisteren besloop me de angst van een negatieve test.
Tja, testen geeft natuurlijk wel duidelijkheid, en nu zit ik steeds zo in twijfel.
Rondom ongeveer de 'klusdagen' hebben we dat ook flink gedaan, en op dag 14 en 18 had ik ook de hele dag een wat pijnlijk/zeurderig gevoel in m 'n buik, dus hebb wel steeds het idee dat daar ergens m 'n eisprong is geweest. Dit maakt het allemaal niet makkelijker, 't is natuurlijk niet zeker dat ie ook gesprongen is. Ovulatietesten of tempen daar ben ik (nog) niet aan begonnen, wil er eigenlijk niet zoveel mee bezig zijn,
Nou, dit lukt aardig, zoals jullie lezen, aaarrrggghhh
Hou jullie op de hoogte,
Groetjes, mama van Stijn

lastig he
wat zit ons lichaam toch moeilijk in elkaar
en wat kan je daar onzeker van worden
hoelang zijn jullie al bezig deze keer?
als je cyclus al eerder 36 dagen is geweest zou ik proberen nog een paar dagen te wachten met testen (wachten oh wat duurt dat lang he)
nou succes en zal voor je duimen

Wat vervelend he om in twijfel te zitten van wel of niet testen.. Een onregelmatige cyclus maakt het dan ook zo moeilijk. Mn laatste was 44 dagen terwijl die keren ervoor gewoon normaal waren, zit nu ook te denken wanneer ik nu eens moet testen..Denk gewoon ergens tussenin. Als ik jou was zou ik nog een paar dagen (proberen) te wachten..

Succes!

Terug
Bovenaan