durven jullie te dromen voor een 2e (3e) .

hmimes

New member
ik zou graag een broertje zusje willen maar wow wat vindt ik dit zwaar nu al . Ik moet dan weer ook de hele ivf mm langs pfff .
 
ik vind het ook best zwaar , ik werk ook 32 uur ernaast...waardoor j'velino 4 dagen naar de opvang gaat wat al 1200 kost per maand! dus een tweede erbij nog meer geld ... geld technisch gezien is het nog niet te doen voor mij en mijn vriend...misschien over 5/6 jaar..dan ben 29.
 
Gelukkig wordt er wel een deel vergoed door de belasting maar toch moet je een deel zelf betalen.
Klinkt gek maar op mijn werk ontspan ik juist haha
 
Eerlijk?? Nee absoluut niet. Ons gezin is compleet ook al mis ik sommige dingen soms wel. Nooit meer een echo, nooit meer een hartje horen in de buik, nooit meer zo'n klein frummeltje etc etc....

Maar ten eerste zou mijn lichaam het echt niet trekken. Ten tweede zou de kans op nog een tweeling groot zijn en we zouden weer de medische malle molen in moeten en daar pas ik echt voor.
In ons geval: count your blessings, we hebben 2 gezonde knullen en daar zijn we heel dankbaar voor.

We hebben er ook het huis niet voor, voor 3 of 4 kinderen en onze auto ook niet. Ik werk 4 dagen, Dean en Jack gaan 2x per week naar de opvang en wij betalen ruim €1400 opvang per maand. Wonen in de randstad, is altijd duurder.

Dus nee, het is goed zo! Liefs
 
Zolang ik alles alleen moet doen dan is het financieel niet haalbaar. Mijn vriend mag nog steeds niet naar hier komen maar ik wil heel graag een tweede en zelfs nog wel een derde. Maar ik ben nog jong. Ivf dat lijkt me ook erg zwaar maar je krijgt er wel iets heel moois voor terug. Wat vind je man? En misschien is een dagje werken juist wel heel fijn voor je dan ben je er even uit en heb je weer andere sociale contacten. Ik zou graag wat minder werken maar volledig thuis zou ik niet kunnen. Werk kun je ook ervaren als een stukje ontspanning dat klinkt misschien raar maar het is zo.
 
Terug
Bovenaan