Dus hier is iedereen...Loop ik ff achter

Hallo allemaal,

Als mama van het juli forum vroeg ik me de laatste tijd al af waar iedereen gebleven is. Ik dacht dat er niet meer zoveel 'geforumd' werd omdat iedereen het zo druk had met de kleintjes. Maar vanavond zat ik eens even rond te neuzen en zie nu waar iedereen gebleven is. Op het forum voor 0 tot 1 jaar natuurlijk!! Hoe dom kun je zijn ( ik in ieder geval wel). Maar goed, ik heb het in ieder geval nu helemaal weer door. (zijn vast nog de hormonen haha)
Maar wat een leuk forum weer. Ik heb al een hoop leuke onderwerpen gezien en het liefst reageer ik overal op, want net als jullie zit ik natuurlijk vol met verhalen.
Ik ga nog ff lekker verder lezen en 'spreek'   jullie snel weer gezellig op het forum!

Groetjes, Miranda
mama van Elise (24-6-2008)

hoi miranda,

hier een ook een juli mama, vond het daar op het juli forum ook zo rustig.   Maar fijn dat je het moeder forum gevonden heb. veel lees plezier...

gr. bambi

heey meid

Dacht je hebt het te druk met je kleine meid, geen tijd meer voor het forum.
Ik heb nog lekker even verlof dus nog wel wat tijd over om hier te praten hahaha.
Tja.. straks gaat het echte leven weer beginnen.
Ben jij nu inmiddels al begonnen? Ik dacht het wel.
Hoe bevalt het? Niet zwaar?
Lijkt me best pittig.
Nou gezellig dat je hier ook weer bent.
Hoe is het met Elize?
Gaat zo ook al zoveel kletsen?

xx

Hoi Patries,

Nog 3 dagen, dan is het zover. Donderdag moet ik weer aan het werk. Elise gaat morgenochtend wennen op het kinderdagverblijf.
Ik zie er wel tegenop. Niet zozeer om te gaan werken. Ergens heb ik wel weer zin om gezellig naar m'n collega's te gaan. Maar meer dat ik Elise moet 'achterlaten' zal wel tegenvallen. Al gaat ze natuurlijk met me mee, maar toch naar anderen. Ze is nog zo klein vind ik. Ik weet nu precies wat alle ouders altijd voelen.

Ze wordt al een echte kletskous. Af en toe kan ze zelfs bijna gillen. Schaterlachen kan ze ook. Tenminste, de afgelopen week heeft ze het 3 keer gedaan. Nu proberen we haar steeds aan het lachen te krijgen, maar verder dan een grote glimlach gaat ze niet. We wachten rustig af!

Wanneer ga jij weer aan het werk?

Liefs, Miran

Heey Miran,

Hoe is het wennen gegaan?
Nou bijna donderdag, spannend hoor... Lijkt mij zo gek weer.
Ik moet november weer, de eerste week.
Na 5 maanden verlof!! pff...
Werken wat is dat??
Kan me er nog geen voorstelling van maken, maar gelukkig ziet Celeno mijn moeder bijna dagelijks, dus die kent haar ook inmiddels.
Moet zeggen dat zij ook echt de enige is, waar ik hem tot nu toe heb durven achter te laten... Erg he hahahahaha
Kan je de nachten al een beetje doorslapen? Wel zo fijn als je moet werken.

Ja wat is dat toch leuk he, die geluidjes en dat lachen, echt geweldig.
Celeno poseert ook echt voor foto's lijkt wel hahaha
Heb er nog 2 hier gezet bij foto's van onze trotsen 3.

Oh trouwens, ik heb het boek oei ik groei gekocht, dat is een erg leuk boek.
En omdat je het er laatst over had, wat ze wanneer kunnen, dat staat daar allemaal in beschreven.

Nou het wordt weer een lang verhaal, dus ik ga maar weer is stoppen ermee.
Succes donderdag!

xx

Hoi Patries,

Nou, de eerste 2 weken zitten erop. Het is wel weer even wennen hoor.
Thuis ben ik ook wel de hele dag bezig, maar het is nu toch wel anders en merk wel dat ik erg moe ben. Moet weer even een  ritme vinden.
Elise vindt het  erg leuk op het dagverblijf. Ze kijkt haar  ogen uit. Slapen doet ze niet zoveel, maar dat doet ze bij mij ook niet. Maar ze huilt ook niet veel, dus het valt me allemaal wel mee. Ze zit toch vlakbij mij en en is toch maar afwachten hoe het allemaal gaat.
Die 3 dagen werken bevalt me prima. Woensdag lekker vrij en  vrijdag weer weekend.  
Elise gaat op  donderdag naar opa en oma en ook dat gaat hartstikke goed.

Hoe  gaat het met Celeno? Is hij lekker actief?
Ik heb ook het oei ik groei boek. Er staan inderdaad erg leuke en herkenbare dingen in. Wel  makkelijk als ik  af en toe even iets wil weten.

Geniet nog even van je laatste weekjes verlof. Het is allemaal veel te snel gegaan, vind je ook niet?

Liefs, Miranda  

Heey

Lijkt me ook weer erg vermoeiend inderdaad werken, weer een heel ander ritme.
Ben heel erg benieuwd hoe dat gaat straks.
Nog heeeeeel eventjes dan moet ik ook weer.
Ja ik vond het ook enorm snel voorbij gaan, vooral nu op het laatst.
Gek hoor om straks weer te werken.

Celeno beweegt ook enorm veel, echt een druktemaker! hahahaha
Hij kan nu ook zijn speelgoed vastpakken en vasthouden, heel leuk!
Draaien doet hij nog niet, Elise wel??
Hij gooit wel zijn benen heel hoog de lucht in en is de hele tijd ontzettend aan het trappelen.

Vandaag weer voor controlle naar het ziekenhuis.

Nou ik ga weer spreek je snel wel weer.
xx

Terug
Bovenaan