Zo weer even van me af schrijven... Er is nog niet zo veel verbetering in de situatie.. Wat er wel is (ik checkte zijn hyves) is dat ie het doet met een ander en dat ze vanavond naar de film gaan en hij bij haar blijft slapen.. Hij gaat doodleuk door met zijn leventje dus.. en ondertussen is Birgit dit weekend bij hem? Ik ben bang dat die dus het weekend bij haar oma uitzit...
Duss wat ik nu heb gedaan dat het over is met pleasen, en ik wil mezelf niet pijnigen en heb hem maar uit mijn hyves geflikkerd, zijn moeder ook, want die checkt dus elke dag mijn pagina, dat kan ik zien (goldmember).
Ik moet me er maar een beetje vanaf zetten, de situatie is nou eenmaal zo, en hij heeft recht op zijn tijd met Birgit, ik hoop dat ze het leuk heeft.. Waarschijnlijk gaat hij pas weg als ze (ergens) slaapt.
ZUCHT.. maar t vreet wel een beetje aan me :-(
Nou ik laat het hier even bij, moest het even kwijt..
Evelien
Duss wat ik nu heb gedaan dat het over is met pleasen, en ik wil mezelf niet pijnigen en heb hem maar uit mijn hyves geflikkerd, zijn moeder ook, want die checkt dus elke dag mijn pagina, dat kan ik zien (goldmember).
Ik moet me er maar een beetje vanaf zetten, de situatie is nou eenmaal zo, en hij heeft recht op zijn tijd met Birgit, ik hoop dat ze het leuk heeft.. Waarschijnlijk gaat hij pas weg als ze (ergens) slaapt.
ZUCHT.. maar t vreet wel een beetje aan me :-(
Nou ik laat het hier even bij, moest het even kwijt..
Evelien