dussss

Zo weer even van me af schrijven... Er is nog niet zo veel verbetering in de situatie.. Wat er wel is (ik checkte zijn hyves) is dat ie het doet met een ander en dat ze vanavond naar de film gaan en hij bij haar blijft slapen.. Hij gaat doodleuk door met zijn leventje dus.. en ondertussen is Birgit dit weekend bij hem? Ik ben bang dat die dus het weekend bij haar oma uitzit...

Duss wat ik nu heb gedaan dat het over is met pleasen, en ik wil mezelf niet pijnigen en heb hem maar uit mijn hyves geflikkerd, zijn moeder ook, want die checkt dus elke dag mijn pagina, dat kan ik zien (goldmember).

Ik moet me er maar een beetje vanaf zetten, de situatie is nou eenmaal zo, en hij heeft recht op zijn tijd met Birgit, ik hoop dat ze het leuk heeft.. Waarschijnlijk gaat hij pas weg als ze (ergens) slaapt.

ZUCHT.. maar t vreet wel een beetje aan me :-(
Nou ik laat het hier even bij, moest het even kwijt..

Evelien

Hey Evelien.,
Ik zou hier ook niet tegen kunnen...jij neemt deze beslissing wel, maar dan nog stapt hij er wel erg makkelijk over heen..Zo diep zat het bij hem dus ook niet...
En ik zou er persoonlijk ook niet tegen kunnen als hij dan het weekend voor je kind zorgt..en er niet eens is..Maar ja idd je gunt hem wel zijn tijd met haar..
Moeilijk!!!!
Sterkte..kan me heel goed voorstellen dat het je wel bezighoudt!

Gr Rina

Wat rot voor je Evelien. Misschien moet je proberen om de weekenden dat Birgit weg is, iets voor jezelf te plannen? Zodat je er niet steeds aan denkt. Heeft hij dan echt nog helemaal niks over de situatie gezegd? Ook niet toen hij Birgit op kwam halen? Ik zou er ook helemaal niet tegen kunnen.

Ik hoop dat je je snel wat beter voelt in deze situatie.

Groetjes Babybelle

Jeetje Evelien, wat heftig allemaal voor jou! Tuurlijk was het voor jou al besloten, maar dan nog komt dit echt hard aan denk ik. Kan me iig niet voorstellen dat hij al van die ander houd, denk dat het meer een manier is van vergeten zeg maar. Probeer hem helemaal niet goed te praten hoor, want vind het echt laf, zoals hij nu bezig is! Maar kan me niet voorstellen dat je na zoveel jaar met elkaar samen én een kindje al voor een andere relatie open zal staan. Tenminste.. Ik zou dat niet kunnen.

Ik vind het goed van je dat je hier van je afschrijft! Gooi het er maar uit hoor! Kan me voorstellen dat het nu helemaal pijnlijk is nu je meisje niet bij je is..

Meid.. Probeer er boven te staan (en dat doe je denk ik al wel), en probeer gelukkig te worden met Birgit!

Dikke knuffel!

Hee Evelien,

Heb je berichtjes allemaal gelezen maar had nog geen tijd gehad te reageren. Drukke tijden hier.

Maar ik wilde even zeggen dat ik het ontzettend knap van je vindt dat je de stap hebt genomen. Het is inderdaad niet makkelijk allemaal en als Ray dan ook nog niet meewerkt en zulk gedrag vertoond wordt er een hoop van je gevraagd. Petje af meid.

Wat Debby ook al zegt, ik denk dat het gewoon vluchtgedrag is. Dat Ray niet alleen kan en wil zijn en op deze manier de leegte probeert op te vullen. Wat hem overigens niet zal lukken maar daar komt hij nog wel achter. Ik probeer het ook niet goed te praten want het is allemaal wel erg asociaal wat hij doet maar het geeft alleen maar aan hoe onvolwassen hij met de situatie omgaat. Je gaf al eerder aan dat het een man is die niet graag zijn gevoelens zal laten zien. Door deze situatie zal hij waarschijnlijk nog meer in zijn schulp kruipen en door van die rare dingen te doen zal hij alleen maar zijn emoties weg proberen te drukken denk ik.

Het zal niet makkelijk zijn om hier een goede regeling van te maken maar ik vind het ontzettend knap van je dat je hem nog steeds een kans geeft een relatie op te bouwen met Birgit. Ik hoop echt dat hij er ook moeite voor zal doen het contact met haar goed te houden.

Hou vol en probeer zelf je leven ook weer op te pakken. Hij is het niet waard om te blijven kniezen en jij bent een topvrouw, hou dat in gedachten, dan kom je er uiteindelijk wel.

Groetjes,
Maike

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie berichtjes, op hyves heb ik ook wat reacties, ook van de man van mijn schoonmoeder, die me ook een hart onder de riem steekt, dat doet me goed!

Ik weet ook zeker dat het vluchtgedrag is, ik ken deze kan van hem, die is al eerder naar boven gekomen TIJDENS de relatie (niet echt vreemdgegaan) maar dit gaat voor hem nog lelijk terug komen als hij het ineesn helder inziet allemaal..

Nou ik heb vanavond lekker bij mijn buufie thee en een wijntje gedronken en ik ga zo lekker slapen..

Bedankt!!

Evelien

Hoi Evelien,
Ik hoor op het voorjaar08 forum, maar wilde toch even reageren; ik zit van de andere kant in dezelfde situatie, ik heb een stiefzoon (rotwoord) van 9, hij woont bij mij en mijn man vanaf dat hij 1was, wij hebben samen nu nog 2 jongens gekregen 4-2.
De eerste 6-7jaar sliep onze jongen nooit bij zijn moeder maar bracht ze hem naar haar ouders en ook nu is dat nog steeds 50% van de tijd, hij gaat eens in de 2weken en de woensdagmiddagen,
Hij gaat daar laat naar bed, poetst zijn tanden niet, krijgt heeeel veel kado's, wordt eigenlijk verpest, het lullige is dat je het gewoon niet kan veranderen, geloof me we hebben het geprobeerd omdat wij uiteraard het beste willen voor onze jongen, maar het is een hopeloze zaak en ik heb het nu 'gewoon' los gelaten, de tijd dat hij daar is hebben wij geen invloed en dat is haar tijd en eigenlijk vind ik het prima als hij dan bij oma/opa is, daar heeft hij het leuk en krijgt hij oprechte aandacht.
Ook de situatie met vriendjes ken ik maar al te goed, ze is nu voor de 4e keer bij iemand ingetrokken, ook dat gaat elke keer heel snel en dat is eigenlijk niet goed voor onze jongen, maar wat kunnen we doen, gelukkig is het dit keer een man die oprecht om onze zoon geeft en daar ben ik dan wel weer blij mee, ik hoop voor hem dan ook dat dit stand houd, maar hoe dan ook, ik heb er geen invloed op!
Ik weet niet of je een advies wil hebben van mij,? maar ik heb er wel een.
Probeer de afspraken heel duidelijk te maken, het liefste voor lange termijn (wij hebben nu na al die jaren een planning voor heel 2010,,joepie)
Probeer het contact zo klein mogelijk te houden, afzetten, evt kort bespreken over de kleine en weer weggaan (duidelijke grenzen hier-daar geeft jou rust en is ook voor het kind prettiger)
De weekenden dat ze niet bij jou is, zal het anders gaan dan jij wil, maar daar heb je geen invloed op, probeer dat ook niet, je trekt altijd aan het korste eind.
Zorg dat je jullie leven op de rit hebt en laat dat van hem (en de momenten dat je dochter daar is) los.
Ik weet hoe moeilijk het is, hij is voor mij echt mijn zoon en het breekt mijn hart dat hij daar zo wanhopig om liefde vraagt en eigenlijk met een doos speelgoed of een etentje bij de mac wordt afgescheept, weet alleen na al die jaren dat ik alleen kan zorgen dat die tijd dat hij thuis is het gene is waar ik hem gelukkig kan maken en het stuk bij zijn moeder zal hij zelf moeten doen/leren.
Praat nooit slecht over haar vader, ook niet als hij dat wel doet, je doet een kind er echt pijn mee, zij vertelt heel veel negatieve dingen over mij, maar de enige die ze daar pijn mee doet is onze zoon en uiteindelijk zichzelf, want hij weet hoe ik echt ben en dat ik van hem hou!!
Sorry sorry voor dit lange verhaal, hoop dat je er iets aan hebt en ik wens je veel succes.
Gr MJ

Terug
Bovenaan