<p>Hoi allemaal,</p><p>Mijn zoontje is sinds een week 6 maanden en wil sinds een week of twee overdag ineens geen dutjes meer doen. Voorheen sliep hij zeker 3 keer per dag, soms zelfs 4 keer. Nu begint hij te huilen zo gauw hij in zijn bedje wordt gelegd. Ik volg nog steeds zijn vermoeidheidssignalen en leg hem in bed zodra hij begint te gapen. Ook volg ik nog steeds hetzelfde bedritueel. Maar hij is echt ontroostbaar en krijst de hele boel bij elkaar. Nu is er de afgelopen weken ook het een en ander veranderd. Hij krijgt meer hapjes, heeft zijn eerste tandje gekregen en is begonnen met doorslapen van 20:00 tot 6:30. Ik hoop dus dat het hiermee te maken heeft en dat het vanzelf weer beter wordt, maar ik ben heel bang dat hij in een negatieve spiraal komt die we niet meer kunnen doorbreken. Mijn man stopt hem nu na even proberen in de draagzak en als hij dan in slaap is gevallen legt hij hem in bed. Ik wil natuurlijk graag dat mijn zoontje slaapt maar nog liever dat hij gewoon zelf in slaap valt, dus ik ben hier niet helemaal een voorstander van. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen dat het echt beter wordt of anders tips heeft om deze periode door te komen. Het is nu ook nog erg heet op zijn kamertje maar s avonds is dit geen probleem voor het in slaap vallen. </p><p>Liefs, Liesle</p>