Duur van de ongi

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve damens,

Nog even 1 vraagje. Ik zit nu in ronde 4. Alle keren dat ik ongi werd, was dat zo'n 5 dagen, maar nu de laatste keer, ben ik gewoon een dikke 7 dagen ongi geweest, waarvan de laatste twee heel oud bloed (was gewoon tegen het zwarte aan) Sorrie......
Is dat normaal. Ik denk nu ook nl. dat mijn volgende NOD later zal zijn, omdat mijn ongi ook langer heeft geduurd?
Nou, misschien dat iemand dit ook heeft meegemaakt?

Thanxxxx

Hoi Yvette,

Wij zijn nu bezig met ronde 5 en nee denk niet dat je NOD veranderd hoor, je NOD blijft hetzelfde volgens mij..gerekend vanaf de eerste dag van je ongi en ja...ik heb dat ook heel erg, eigenlijk nadat ik gestopt was met de pil al meteen!
Toen ik de pil nog slikte was ik er met een dag of 4 hooguit 5 vanaf...nu blijft het doorgaan tot inderdaad bijna een hele week...errug vervelend ook en inderdaad de laatste twee dagen weinig verlies maar wel heel donker...verder ben ik regelmatig ongi dus ik neem aan dat dit gewoon normaal is hoor er veranderd nadat je met de pil stopt zoveel in je lichaam en ik hoor wel vaker van vrouwen die er een dikke week mee opgescheept zitten :) duurt gewoon wat langer voordat het uit ons lichaam is zullen we maar zeggen....succes jij met het zwanger worden!!!!

Groetjes Kaa

Terug
Bovenaan