duur van de zwangerschap

hoi hoi

nou daar ben ik dan alweer
maar ik zat net wat lezen over de hoogte van de baarmoeder en de duur van de zwangerschap
er stond bij dat op 16 weken de baarmoeder op 1/3 moet zitten tussen je schaambot en je je navel
dat was bij mij op 16 weken al 1/2.
en bij 28 weken zou de baarmoeder op 1/4 moeten zitten tussen je navel en je borstbeen
maar dat was bij mij op 26 weken al 1/3. er stond ook dat de vk pas bij 28 weken kan voelen hoe de baby precies lig en dat dan ook kon noteren
maar bij mij kon ze het al met 26 weken en dat heeft ze dan ook al genoteerd.
ik ben nu bijna 27 weken. maar nu wou ik weten kan het nu zo zijn dat ik verder ben dan ik denk/dacht
of zijn er meedere die dit hebben meegemaakt of nu meemaken
veel liefs jacqie
 
Bij mij was dat ook zo.
Toen ik 27 weken was ben ik bij de verloskundige geweest en die voelde aan mijn kindje dat het al de grootte van 30 wkn had!!
Maar ik heb met 8.3 wkn een inwendige echo gehad en die zijn heel nauwkeurig, dus ik denk dat het gewoon een groeispurt is ofzo.
En ach, het ene kindje wordt groter als het andere...

groetjes petra
 
heb je d'r wel 's bij stilgestaan dat iedere vrouw anders is en dus iedere zwangerschap anders is en dat dergelijke aanwijzingen slechts indicaties zijn en niks meer dan dat!
 
ja ik weet dat ieder vrouw anders is en dat elke zwangerschap anders is.
alleen was mijn echo niet zo nauwkeurig aangezien ik heel vroeg moest omdat ik de pil gewoon slikte en ik er geen meer krijg en omdat ik dus wel heel erg afwijk van die indicaties vraag ik het en als je geen zinnig antwoord kan geven reageer dan gewoon niet
alsof jij wel alles weet en nergens vragen over heb
jacqie
 
ik ben nu 26 weken zwanger en mijn baarmoeder zit al ongeveer 4 cm boven mijn navel aldus mijn vk.(en ik ga me er niet mee bemoeien ik bedoel hij heeft ervoor geleerd toch?)
 
Terug
Bovenaan