duurde menstruatie ook zo lang?/ geven jullie nog flesvoeding?

A

Anoniem

Guest
Leuk zo'n forum voor 2007 kindjes, en allemaal moeders net zo trots als ik!
Misschien niet gelijk een passende vraag maar hij speelt wel!!
Hebben jullie misschien ook een jaar borstvoeding gegeven en hoe lang duurde het weer voordat je menstrueerde?

Ander vraagje, de keine van ons krijgt nog flesvoeding 's morgens en 's avonds, geven jullie dat ook nog?

Bedankt alvast voor jullie reactie

Hoihoi,

Ik heb tot 9 maanden borstvoeding gegeven maar ik was direct toen Marissa geboren was weer aan de pil en slik die nog steeds door, ik ben dus nog helemaal niet ongesteld geweest. Marissa is nu 12.5 maand en ze krijgt nog steeds de fles. Zowel 's ochtends als 's avonds pap en tussendoor roosvicee of chocomel. Verder staat er altijd een tuitbeker met water en die gaat ook mee als we een dag weg gaan

groetjes LInda

Hoi,

Ik kan je vraag over BV en menstruatie niet beantwoorden, maar die over flesvoeding waarschijnlijk wel...
Je kindje mag na een jaar gewone melk gaan drinken óf opvolgmelk 3. Als je gewone melk geeft dan moet je er vitamine D bij geven.
Volgens het CB (consultatie bureau) is er een richtlijn hoeveel zuivel je kindje op een dag mag. Maat dat is nogal eens verschillend per CB. Dat zou ik dus een keer navragen als ik jou was.

Groetjes, Karin

Hoi,
mijn dochter is nu 15 maanden en krijgt nog steeds (voor het slapen gaan) borstvoeding.
Ik ben pas na dik een jaar ongesteld geworden. Ik ben nu sinds vorige maand weer begonnen met de pil.
Groetjes van Sonja

BV weet ik niet, heb het tot en met 8 maanden gegeven, en werd, toen ik stopte, na 6 weken weer ongi.

Ik geef Eline geen flesvoeding meer. Ze krijgt gewoon halfvolle melk, met natuurlijk wel extra vitamine A en D druppels.

Hoi,

ik geef mijn zoon (14-06-2007) nog steeds gemiddeld vier keer per etmaal borstvoeding en werd, ondanks dat ik acht weken na zijn geboorte met cerazette begon, al weer een paar maanden na zijn geboorte ongesteld. Helaas.. had het best kunnen missen hoor!

Groetjes van Marloes

Ik ben ongesteld geworden rond de 14e maand. Lotte is nu 17 maanden. Gemiddeld   worden vrouwen rond de 14e maand weer ongesteld, maar sommige vrouwen gaan pas weer menstueren als ze compleet stoppen met de bv.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan