duurt derde bevalling langer of korter

Zijn er moeders met ervaring van een derde bevalling? Mijn eerste kwam in 6 uur, de tweede in 3 uur. Ben nu soms bang dat de derde zo snel komt, dat ik niet eens op tijd in het ziekenhuis kan komen.

Ervaringen?

hoi swiepie
nou ik kan je uit de droom helpen hoor!
zo dacht ik er ook over ik ben nu 19 weken zwanger van de 4e de 1e bevalling duurde 4 uur en 4 persweeen de 2e duurde 3 uur en 1 perswee dus ik was net zoals jij als de dood voor de 3e nou dat viel me vies tegen haha ik heb er 7 uur over gedaan en zonder persweeen met 7 cm ontsluiting moest ik john van 8 pond terwereld brengen omdat hij zonodig moest poepen in het vrucht water! had ik dus niet met spoed hem terwereld moeten brengen dan had het dus wel langer dan 7 uur geduurd.
kijk dus zoals je begrijpt met plezier naar deze bevalling uit!

Ook hier ben ik benieuwd naar. Ik had er al een tijdje gelezen een topic over geplaatst bij bevallen.

Ik ben 39 weken van mijn derde. De eerste deed ik er 17 uur over. Bij de tweede 8 uur.
Ben erg benieuwd hoe het met de derde is.
Ik ga maar uit van 8 uur. Ik heb het er eigenlijk nooit met de vk over gehad. Misschien kan zij er wat meer over vertellen, die heeft de meeste ervaring!!

Groetjes, Risje

Hoi,
Ik ben zwanger van de 4e. Bij de 1e duurde het volgens mij iets van 12 uur, laatste 20 minuten geperst. Bij de 2e was wat minder en kwam hij na 2 persweeeen. de derde is na 6 uur geboren, maar heb wel 3 kwartier moeten persen. De verlosk zei, dat de 1e en de 3e vaak wat moeizamer kan verlopen. Ik heb het ook wel van anderen gehoord, dat de 3e niet altijd makkelijker gaat dan de andere bevallingen. ik ben benieuwd hoe het mij met de 4e vergaat. Ik heb wel 2 ziekenhuisbevallingen gehad en de laatste was een thuisbevalling. Kinderen hebben gewoon doorgeslapen en om 8.00 uur hebben we ze wakker gemaakt met de mededeling dat hun zusje geboren was......dat was toch wel heel bijzonder....
Groetjes

Nou, dit had ik liever niet geweten, hihi . Ik ben ook zwanger vd derde namelijk... en zie er als n berg tegenop!!! Maarja, miss komen er hier onder nog wel ervaringsverhalen van vrouwen die hun derde bevalling heeeeel erg vonden meevallen???

Gr. Ing.

Ik ben zelf ook benieuwd.

De eerste had in vruchtwater gepoept dus moest naar het zh. Toen waren alleen nog mijn vliezen gebroken en konden we rustig gaan. Het werd een zware nacht en dag met weeënopwekkers. Na ruim een uur persen vacuum en vervolgens spoedkeizersnee. Ze had een kruinligging.

2e dus sowieso in zh. Op laatste moment draaide nr. 2 ook in kruinligging. Zij was echter verder en het lukte op het nippertje met vacuumverlossing. Ook ruim een uur geperst.

Ik ga er bij nr. 3 maar vanuit dat mijn lichaam zo is gemaakt dat ze in kruinligging zal draaien, maar er is nu in ieder geval één kind doorheen gekomen. Toch houd ik rekening met keizersnee. Ik denk dat ik gyn tzt ga vragen om een echo ivm grote kind en hoofd.

2e bevalling vond ik iets lichter, dus ik hoop dat nr. 3 nog iets beter gaat.

We zullen het zien.

Ik ben ook een snelle bevaller, de eerste binnen 5 uur, de tweede binnen 4 uur, dus ook ik ben bang dat de derde helemaal snel zal komen. 1 ding scheelt bij mij, ik wil het liefst thuis bevallen. Dus als er geen medische indicatie is, hoef ik ook niet naar het ziekenhuis

Toch fijn, die ervaringsverhalen. WE zullen wel zien, ergens in januari. En ja, helaas moet ik wel naar het ziekenhuis. Kan niet anders.

PS: Risje, alvast succes gewenst, want bij jou kan het nu elk moment gebeuren.

Terug
Bovenaan