Duurt dit nog lang?

Hallo dames,
Even klagen...ik ben nu 41,3 weken zwanger en eerlijk gezegd ben ik het  nu wel zat.Gisteren hebben ze een poging gedaan om te strippen...maar helaas te weinig ontsluiting. Dus maandag weer een poging. Heb gisteren na al dat gefriemel wel de hele middag krom gelegen van de voorweeen. Maar het zette helaas niet door.

En iedereen blijft maar bellen...mijn vriend vraagt om de 10 minuten hoe ik mij voel....en mijn 3 jarige peuterpuberteit voelt haarfijn aan dat mama niet gezellig is....

Zijn er meer die gewoon domweg zitten te wachten???

Miranda

Ja hier nog een ben nu 41+1 ben het zelf niet echt zat maar de zenuwen van vriendlief werken mij op de zenuwen En ja dat bellen.... pff hebben ze niets anders te doen? Hopelijk wordt ons wachten snel beloont.

Hier nog 1 die graag wil dat de kleine zich aandient.
Nu ben ik pas komende woensdag 41 weken, maar toch... ben het nu wel zat. Komt vooral door de slechte nachten die ik heb. Slaap om de anderhalf uur, als ik mazzel heb om de 2 uur. Maar voordat ik de slaap te pakken heb... zucht... Lange nachten.

Gelukkig niet veel last van mensen die bellen met vragen van: is het er nog niet.
Er zijn er altijd wel een paar die het wel doen, maar veel familieleden durven het niet eens meer, hahaha! Bang dat ze me in de weeën aantreffen. Nou ja zeg. Van de andere kant, dat kan natuurlijk ook maar zo gebeuren!

Eén troost: vandaag weer bij de VK geweest en alles zag er prima uit. Hoop dat het nu echt niet lang meer duurt... voor ons, maar ook voor de familie die ook heel erg meeleven en sommigen zijn er zelfs wat zenuwachtig onder. T is allemaal wat.

Liefs,
Kim, 40+2.

volgens mij duurt het nog heel lang. En ben ik de eerste waar de baby wel blijft zitten. Iedereen maar met zijn opmerking dat er nog nooit een is blijven zitten. Zit al wel op 41w2d. En ik word echt continue gebeld. Gsiter heb ik zeker 3 uur zitten bellen met vrienden en bekenden. Vandaag zal de famillie wel bellen.

Zucht!!!!

Nou dames kop ervoor en laten we hopen dat er vanacht een grote geboortegolf komt.

Hai,

Nou bij mij belt er juist niemand meer, omdat ze bang zijn me te storen! Wat een onzin, als het zo is dan neem ik niet op of ik zou het kort houden.
Wat ook grappig is is dat iedereen voorspellingen maakt, "o, ik zie het al, dat duurt nog wel een week" enzo. Daar heb je natuurlijk helemaal niets aan.... Maar het mag wel komen hoor!
Fleur (40+1)

En hier nog een die graag wil dat ze komt.
Oke ik ben "pas" 39+2, maar stiekem hoop ik gewoon dat ze eerder komt.
Ik ben het ook gewoon zat, maar wil eigenlijk niet te veel zeuren.
Maar het zijn vooral hier ook de slechte nachten, ik ben blij als het weer ochtend is en uit bed kan gaan. Ik probeer dan tussen de middag nog wel een uurtje te slapen, maar dat ligt eraan of mijn zoontje mee wil werken.

Hier bellen er gelukkig ook weinig mensen, wel veel mails, ik denk dat de mensen niet meer durven te bellen, aan de ene kant bel maar, dat neemt weer tijd in beslag, want die gaat ook zooooo langzaam.

Vanmorgen weer bij de gyn geweest en voor volgende week woensdag een afspraak gemaakt, dan ben ik precies 40 weken en dan gaat ze kijken of ze me kan strippen, eerder doet ze het niet. Maar ik had nog genoeg vruchtwater en het koppie zat al goed beneden, alleen kan ze zich nog heel goed bewegen en dat is zeker te voelen.

Ik merk wel dat ik wat nerveuzer aan het worden ben, dat komt denk ik omdat ik veel tijd heb om erover na te denken en weet wat er allemaal kan gaan gebeuren. (vorige keer niet al te leuke bevalling gehad, uiteindelijk spoedkeizersnee)

Maar ja misschien nog een week, het strippen heeft me de vorige keer wel geholpen dus we zullen zien.

Groetjes
Tessa, 39+2

Hoi Miranda,

Ja hoor ik ben ook maar aan het wachten, wachten, wachten. Ik heb tenet bij twee andere topics ook al mijn beklag gedaan. Ze zouden mij ook gaan strippen gister maar het kon helaas nog niet, balen is dat he.

Maandag gaan ze weer een poging wagen en bij jou?

gr Vanessa 41+2

quote: Belle-fleur reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-03-2007 13:18:17'));

Hai,

Nou bij mij belt er juist niemand meer, omdat ze bang zijn me te storen! Wat een onzin, als het zo is dan neem ik niet op of ik zou het kort houden.
Wat ook grappig is is dat iedereen voorspellingen maakt, "o, ik zie het al, dat duurt nog wel een week" enzo. Daar heb je natuurlijk helemaal niets aan.... Maar het mag wel komen hoor!
Fleur (40+1)

Whahahahaahaha dat van die voorspellingen herken ik wel ja en het gekke is dat ik het wel redelijk kan hebben. Behalve als mijn schoonvader het zegt. Ik heb geen idee waarom. Hij zat vanaf het begin af aan al , ohhhhhhh neeeeeeee het komt veel te vroeg want mijn vriend en zijn andere zoon waren ook veel te vroeg. Dan denk ik HALLLLLLLLLO,  ze zit nu alleen wel in mijn buik JA. En nu heeft hij het al 3 keer fout gehad en eerlijk gezegt denk ik dan heel geniepig, gnagnagna. Maar goed dat houd niet in dat ze nu weleens komen mag

Terug
Bovenaan