Duurt lang...

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik wil toch even mij verhaal kwijt ben benieuwd of meer mensen dit hebben.</p><p>Ben al 1.5 jaar bezig en 1 miskraam gehad... operatief eruit moeten halen want de pillen werkten niet.. </p><p>Maar nu zit je zoveel thuis.. hebben jullie er ook last van dat je hierdoor alleen maat meer gaat nadenken en je down voelen en de en na de anderen wordt zwanger.... </p><p>Totaal geen afleiding zonder werk... hebben jullie goeie tips </p>

Ik zit nu in ronde 16 maar de onderzoeken in het ziekenhuis liggen nu ook stil maar ik heb gelukkig nog wel de afleiding van mijn werk ik werk in de zorg dus dat gaat wel gewoon door 

Jij hebt het ook niet makkelijk hoor ben je eindelijk zwanger en dan gaat het mis. Heftig hoor! Ik weet hoe je je voelt ik heb voor mijn dochter ook een miskraam gehad en toen duurde het zelfs ruim 2 jaar voordat ik weer zwanger was 

Ik kwam ook in de ziektewet daardoor. 2 jaar na de geboorte van mijn dochter een zoontje gekregen daarbij was het al in ronde 4 raak. Maar nu alweer 16 maanden bezig voor de 3de

Wat gek dat het daar tussen zo kort duurt en nu weer lang... 
Weten ze wat het is of gewoon pech om het zo maar te zeggen..
Ik hoop stiekem dat ik niet 2 jaar moet wachten 

Vorige ik heb sinds december een cyclus variërend van 23 tot 40 en vorige maand kon de gynaecoloog mijn eisprong niet vinden dat gaat ze verder onderzoeken. Het is normaal dat je binnen 1 jaar zwanger bent dus ik ga er niet van uit dat het bij jou ook zo lang duurt 

Terug
Bovenaan