Duurt nog zo lang

Hoewel ik zwangerschap bijzonder vind en vaak genoeg stil sta bij het idee dat deze de laatste is (ben ik van overtuigd, maar je weet maar nooit), ben ik het wel zat.

Nu ik er al 2 heb rondlopen, sta ik er ook minder bij stil. Goed dat ik morgen met zw.yoga begin. Dat is vooral om erbij stil te staan en anderen te ontmoeten.

Ik ben morgen 29 weken. In principe moet ik dan nog 7 weken tot aan mijn verlof. Ik weet dat het zo voorbij kan zijn, maar misschien duurt het daarom wel extra lang.

Je weet natuurlijk nooit hoe het deze keer zal lopen, maar ik kijk echt uit naar een paar weekjes verlof, dan de geboorte (niet de bevalling) en dan lekker door. Als het eerste jaar weer achter de rug is, waar ik ook zeker van zal genieten, is het helemaal fijn: weer een vaster ritme, ze kunnen gewoon met de pot mee eten, dan gaat ze hopelijk al wat praten, kan kruipen en misschien al een beetje lopen. Ook wordt haar karakter dan steeds duidelijker.
Ik sta wat dat betreft echt te popelen.

En jullie? Positieve verhalen zijn ook goed hoor! Dat helpt mij ook weer.
Misschien komt het omdat ik gewoon heel erg moe ben en niet toekom aan alles wat ik nog wil doen.

Groetjes,
Tamar

PS: ik merk dat wij, december-mama's, langzaamaan wat actiever worden op dit forum. Ik i.i.g. wel. Dat is leuk.

Hoi hoi,
Hier nog een moedertje die het zat is hahaaha, ik vind het nu ook zwaar worden ik ben in mijn leven nog nooit zo zwaar geweest en me buik is een echte skippie bal.

En ik vind het zwaarder omdat ik ook twee kiddies heb rontlopen maar dat is het niet alleen, het is gewoon zwaarder de zwangerschap vind ik mischien omdat ik nu ook weer iets ouder ben en omdat ik vrij snel weer zwanger was naar de tweede, zat een jaartje tussen.

ik heb gelukkig wel wat meer poets drift gekregen want oowww ik had echt nergens geen zin meer in en echt zo ben helemaal niet.
Ik begin nu weer wat dingen gelukkig schoon te maken en dat doet me goed geeft me weer echt moed en het is heerlijk dat het gedaan is.

Ik heb nu zelfs ook dat het huis geschilderd en gewit moet worden lol en mijn mannetje vind dat allemaal niet echt super want zo een klusjesman heb ik niet. Maar een zeurende vrouw word ie ook wel nu wel gek van hahahaahahaha Dus volgende week schilderen en witten lol!

Nou veel plezier morgen bij zw yoga lekker relaxen en lekker blijven posten want van mij mag het hier nog drukker worden hoor GEZELLIGGG

Groetjess Mina

Hoi hoi,
Hier nog een moedertje die het zat is hahaaha, ik vind het nu ook zwaar worden ik ben in mijn leven nog nooit zo zwaar geweest en me buik is een echte skippie bal.

En ik vind het zwaarder omdat ik ook twee kiddies heb rontlopen maar dat is het niet alleen, het is gewoon zwaarder de zwangerschap vind ik mischien omdat ik nu ook weer iets ouder ben en omdat ik vrij snel weer zwanger was naar de tweede, zat een jaartje tussen.

ik heb gelukkig wel wat meer poets drift gekregen want oowww ik had echt nergens geen zin meer in en echt zo ben helemaal niet.
Ik begin nu weer wat dingen gelukkig schoon te maken en dat doet me goed geeft me weer echt moed en het is heerlijk dat het gedaan is.

Ik heb nu zelfs ook dat het huis geschilderd en gewit moet worden lol en mijn mannetje vind dat allemaal niet echt super want zo een klusjesman heb ik niet. Maar een zeurende vrouw word ie ook wel nu wel gek van hahahaahahaha Dus volgende week schilderen en witten lol!

Nou veel plezier morgen bij zw yoga lekker relaxen en lekker blijven posten want van mij mag het hier nog drukker worden hoor GEZELLIGGG

Groetjess Mina

Hoi hoi,

Groetjess Mina

Ben vandaag 27 weken... en ik had (lekker naief hahaha) gedacht dat ik me tot de bevalling zo goed zou voelen als de afgelopen 3 maand!!
Voelde me helemaal top, niks geen klachten...
...Tot deze week....
Of eigenlijk vorige week, toen ik de tuin een beurt heb gegeven... kreeg ik later last van mijn rug.
Dat zeurderige gevoel in mijn onderrug heb ik nu nog.
Heb sinds gister hoofdpijn, dus maar even een paracetamolletje ingenomen net en iets meer drinken.
Begin ook vermoeider te raken...
Getver! Hier heb ik dus echt geen zin in!
Deze week nog maar snel even de zolder opruimen en zaterdag met manlief de schuur en rest van de tuin opruimen en winterklaar maken.
Dan hoef ik daar niet meer aan te denken!

Kan ook niet wachten tot de baby er is, dát gevoel wordt ook steeds erger, ik wordt steeds ongeduldiger!

O ja, sinds deze week slaap ik 's nachts stukken minder, ik begin de baby nu meer te voelen en die houdt me dan wakker een enkele keer en daarnaast moet ik nog steeds 2 of 3 keer er uit om te plassen en die buik slaapt gewoon niet lekker...

Heb verder (helaas) nog niet echt last van nesteldrang of zoiets. Wie weet komt dat nog.
Ben op dit moment liever lui dan moe...

Groetjes.

Hoi allemaal,
Heb ook al een tijd niks geschreven maar wel steeds meegelezen.
Ben het ook erg zat kan bijna niks meer vanwege harde buiken en bekkenpijn. Ben 3 wk geleden gestopt met werken op advies van vlk.
Heb wel het idee dat ik het erg van moet genieten is bij ons ook de 3e en zoals ik het nu zie echt de laatste.
Ben nu 30 wk zwanger en het aftellen gaat beginnen. Begin echt nesteldrang te krijgen maar kan helaas bijna niks vanwege m'n bekken.
Sorry dat het zo'n mopper stukje is geworden maar zo voel ik me nu een beetje.
Groetjes

Maakt niets uit hoor, dat je moppert! Gooi maar lekker van je af!
Lijkt mij ook waanzinnig vervelend, de situatie waar je in zit!
Wat duurt wachten dan lang he?!

hallo allemaal. 28 weken en 3 dagen nu.
ik werk nog wel, maar niet van harte

het word op dit moment ff allemaal een beetje te veel, ik heb op mijn werk afgesproken om zo veel mogelijk halve dagen te maken, maar soms is het zo druk(net zoals vandaag) dus kan ik gewoon niet eerder eag.
dat en de harde buiken helpen de situatie niet egt.
was het maar december

liefs milou

Terug
Bovenaan