DVD met muziek voor de kleintjes (Nelleke/Ilja?)

Hoe heette die ook al weer, volgens mij hadden jullie het er over, heel lang geleden  . Duidelijk toch? Niet... (ik wilde weer wat keuke DVD-tjes voor Stijn bestellen, niet uit het genre Bumba, Nijntje etc maar meer zoals BabyEinstein bijv.) Iets met muziek lijkt me leuk!

dandank

http://www.rockabyebabymusic.com/web/page.asp

deze heeft Ilya ooit genoemd, rock muziek van bekende bands die is omgezet naar babyvriendelijk muziek, hier een groot succes!

van de muziek van Raimond lap, hier zit ook  klassiek voor babies bij
http://www.music4babies.com/

veel plezier met het uitzoeken!

groetjes Jenneke

Hiya Stephanie

Yep zoals Jenneke al noemde, rockabybaby. En ik ben ook erg blij met de cd van Peter en de wolf (ik geloof dat ie in Nederland net nieuw is uitgebracht, verteld door Paul de leeuw) de Engelse versie is verteld door David Bowie...ook errug gaaf. Verder vind ik zelf de cd van 'Het oinkbeest" erg le.uk, niet zozeer muziek, maar het verhaal oh oh oh en ook dunderklumpe (spelling??) is erg leuk om naar te luisteren. Maar die 2 cd's zijn misschien nog een beetje te ingewikkeld omdat het verhalen zijn en niet zozeer muziek.
Succes met zoeken.

Ajuus, ilja

Ik kan me niet herinneren dat ik het daar over gehad heb. Ik heb wel een muziek dvd voor kinderen, maar dat is een christelijke. Ik weet niet of je daar wat mee wil/kan. HillsongKids ofzo heet het. Het is ook nog engels. Maar dat maakt Kian niet uit hoor. Dansen kan ie op chinees als het moet.
Verder hangt het bij mij ook bij de teletubbies en bumba..haha
Liefs Nelleke

Jenneke bedankt! Lig dubbel om al die zoetsappige rocksongs...

Ilja, JAAAA die met Bowie, die bedoelde ik (geloof ik, haha) en ga ik proberen te bestellen.

Nelleke, haha, ik dacht vast, die heeft iets met muziek, zij zal het wel weten...

O jeetje, Peter en de wolf >>> dat zijn er onwijs veel! Nu weet ik het niet meer; iets met klassieke muziek was er toch? Iemand een leuke tip?

ps denken jullie dat Stijn de versie van Bowie ook leuk vind ?

Terug
Bovenaan