@ Dvd80

Hoi hoi,

Hoe gaat het nu thuis? Is je man nog steeds zo druk aan het werk?
Mijn vriend heeft even geluisterd naar zijn baas en een paar weken wat eerder naar huis gekomen, maar nu is het weer same as usual.
Gaat het bij jullie al beter?
En hoe gaat het verder?

Liefs Irene

Hoi Irene,

lief dat je naar me vraagt!
Hier gaat het goed! Het is gelukkig iets rustiger op het werk. Hij werkt nu minder vaak over, hij begint nu op de dagen dat ik vrij ben al om 6 uur en is dan rond 18 uur weer thuis, of iets later. Zo is er toch nog even tijd voor de kinderen. Soms moet hij als de kinderen in bed liggen nog weer terug naar de zaak, maar dat komt gelukkig niet meer zo veel voor.
Met mij gaat het verder goed, wel een drukke periode nu zo tegen Sinterklaas. Tijn is druk en plast weer regelmatig in zijn broek en ook de de kids op mijn werk zijn druk, mede doordat ze nu niet meer zo veel buiten kunnen spelen.
Met Bente gaat het ook goed, die heeft leren lopen en gaat als een speer, het liefst zit ze ook niet meer in de kinderwagen, maar daar ontkomt ze soms niet aan, hahaha

Bij jullie verder alles goed?

Groetjes Danielle

Nou dat scheelt alweer toch? Zo zien de kids papa ook nog af en toe.
Ja Myrthe gaat steeds meer kletsen, zo leuk om te horen. Iedere dag wel wat woorden.
Favo woord is nu sexy haha. Als ze in dr blootje loopt (of een van ons) roept ze steeds sexy haha.

Hier ook errug druk. Op werk net verhuist en (Ik werk ook met kids) de kids zijn al hyper van al het nieuwe speelgoed en dan komt ook de sint nog eens pffff.
Hoe is het met je baan? Was jij dat die net nieuwe baan had? Of was dat iemand anders?

Liefs Irene

Terug
Bovenaan