dvies gevraagd

<p>Mijn cyclus is 28 dagen, ik ben 5 dagen ongesteld. Via de app die ik gebruik heb ik de eisprong 2 weken na de eerste dag van mijn menstruatie. Nu heb ik erge steken 11 dagen na mijn menstruatie, heb een ovulatie test gedaan en blijk mijn eisprong te hebben. We hebben deze periode sex gehad. Helaas ben ik niet gewoon weer ongesteld geworden op de uitgerekende datum. Nu weet ik niet meer wat ik moet aanhouden en hoe de cyclus zit, is het normaal dat mijn eisprong eerder is 11 dagen i.p.v. 14 dagen, moet ik mij zorgen maken en een afspraak maken bij de huisarts? Ik weet het even niet meer.</p>
 
@Lts je hoeft je geen zorgen te maken hoor ik heb precies het zelfde ik had altijd een mooie cyclus van 28dagen en dan 14 dagen mijn eisprong en nu zit ik ook eerder het kan zijn dat je cyclus wat in de war is kijk het even een maand aan om te kijken of het nog veranderd. ik heb er zelf 3 maanden last van gehad en nu zit ik weer netjes op 28dagen. als je het niet vertrouwd kun je altijd nog naar de huisarts gaan.
 
Terug
Bovenaan