<p>hallo allemaal,</p><p>ik heb een zoontje van 1,5 die niet wilt luisteren. Het maakt niks uit wat we doen of zeggen.</p><p>hij heeft van ons beide het dwarse eigenwijze karakter. Me vriend is daarbij ook nog snel boos wat ik ook terug zie in me zoontje.</p><p>hij is natuurlijk op onderzoek uit en ons aan het testen. Nu is het zo dat wat we ook doen het boeit hem gewoon niet en hij blijft het doen. Echt een kindje wat je ziet bij programma’s als the nanny. Ala hij zn zin niet krijgt gaat hij op de grond liggen krijsen. We besteden dan geen aandacht aan hem dan is het sneller over. Maar het lijkt nu alsof hij helemaal geen emotie meer heeft. Nee kent hij niet ja hij snapt t ma hij kijkt je dan aan en doet het toch. Als ik m straf geef en op zn stoel neerzet dan gaat hij eraf of klimmen elke x zet ik hem weer terug ma het boeit m gewoon niet. Als k m aan zn arm pak dat hij t net voelt dan gaat ie huilen en zodra k loslaat staat hij me gewoon uit te lachen. Dit is ook zo bij me vriend. Als hij bij opa en oma is dan gaat ie niet eens huilen maar zit ie je aan te kijken met zo een blik van wat ben je eigenlijk aan het doen.</p><p>we hebben vanalles geprobeerd maar niks werkt.</p><p>nu zitten we met ons handen in t haar want we weten gewoon niet wat we moeten doen.</p><p>heeft iemand nog tips?</p><p>liefs </p>