Dwars kind??!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi iedereen!!!

Ik lees iedere keer dat als iemand haar (zijn) hand op de buik legt, dat de kleine ernaartoe gaat en er tegen schopt.
Maar als ik dat doe bijv in bed, om eens lekker naar het geschop te "luisteren" dan wordt het helemaal rustig daarbinnen. Zou het komen dat ze bang voor mammie zijn hahahahahahahahaha?? Of is het rustgevend??
Ze zijn eigenlijk alleen erg druk op momenten dat het niet zo goed uitkomt, zoals onder de douche, tijdens werk, of autorijden.
Heb ik gewoon twee dwarse kinderen (indien dit zo is, dan lijken ze op vader hihihi!?)

Groetjes Bertine
ps heb nog geen gekneusde ribben zoals een aantal van jullie, maar volgens mij wel een geplette blaas.....

Je hebt hierin in ieder geval 1 lotgenoot!!
Bij mij is het net zo! Nu voel ik ze wel, van binnen dan, maar manlief kan dus alleen maar kijken.......sneu voor hem!!!
Merk trouwens ook dat de baby minder bewegingsvrijheid krijgt, word wat rustiger nu.

Liefs Hilma.

Oja, mijn ribben heb ik ook nog nooit blauw gehad, maar mijn navel.....auw!!!!!!

Hier toch nog een eigenwijze baby op komst!
Mijn man heeft dit kindje welgeteld een keer vanaf de buitenkant kunnen voelen.
Ikzelf wat vaker, maar zodra ik hem erbij roep stopt het bewegen direct.
Bovenin is het bij mij ook rustig, terwijl er van onderen regelmatig letterlijk tegen mijn blaas geschopt lijkt te worden. Dan heb ik ineens zo'n plasneiging, die dan ook weer snel wegtrekt. Dus ook geen gekneusde ribben hier, en ook een dwars kindje!
groetjes Soela

hey hey

hier nog zo 1tje
ik kan al dr hieltje zo een beetje vastpakken
maar zodra mijn man komt of opa of oma   met de hand  
dan is het helemaal stil daarbinnnen       wel raar
daarintegen   wordt ik net als martine   ook helemaal lens geschopt daarbinnen   en ook deze keer weer tegen me ribben aan (deed me zoontje ook )
zoveel dat het soms zeer doet het schoppen

groetjes soraya 31 weken zwanger

ook die van ons is zo!!
dat kleine ding is verschrikkelijk eenkennig.

zelf heb ik heel vaak mn handen op mn buik gehad tijdens de zwangerschap dus zodra ik ze erop doe reageerd hij/zij daar dan ook meteen op. bij manlief heeft het wat langer geduurd. hij smeert bijna elke avond mijn buik in met creme en vanaf ongeveer 28 weken ging ons kindje ook op hem reageren. dan beweedg ie helemaal onder zn hand door en gaat er lekker tegenaan liggen.
zodra iemand anders maar met een vinger naar mn buik wijst is het meteen stil.
denk toch dat ze de handen kunnen herkennen ofzo.

Terug
Bovenaan