Dyenthé thuis van vandaag,maar zo onrustig...

A

Anoniem

Guest
Hey,

Ja men meisje is van deze middag thuis..EINDELIJK :)
Maar nu had ik haar flesje gegeven om 2 uur en heeft ze zeker tot half 4 klaarwakker gelegen,normaal ligt ze direct int slaap en nu dus niet...
Dan heeft ze zo af en toe heel even geslapen en dan om 5 u haar volgende flesje gegeven en derna dus weer niks geslapen en ja zo dus tot 8 u met haar volgende flesje,hadden jullie dit ook?
Wss die nieuwe omgeving en zo,hoop dat toch want denk veel te snel dat er iets mis is :)
Dan als ik haar in men armen heb dan valt ze direct in slaap en dan als ik ze in haar bedje leg dan weent ze,als ik dan bij haar ga zitten of zo dan is ze weer wat rustig maar soms als ze door heeft dat ik weg ben dan weent ze terug :)
Nu ligt ze al een half uurtje of zo in haar bedje en slaapt ze wel wat maar toch zo heel onrustig,af en toe hoor ik haar zo eens bewegen en wat kreunen of zo maar valt meestal wel trug in slaap,hopelijk is het morgen wat beter he,ben wel blij dat ze zoveel wakker is maar ben bang dat ze wat oververmoeid gaat geraken he...
Kan iemand mij zeggen of dit dus normaal is de eerste dagen dat ze thuis zijn?
Liefs orchideke

hoi orchideeke

mijn zoontje nu drie jaar heeft ook na de geboorte 2,5 week op ziekenhuis gelegen
bij hem was inderdaad dat als hij veel geluid hoorde dat hij stil was.
denk dat ze er snel aan wennen aan al die piepjes en het gehuil van andere babytjes
hoop dat het popetje snel gewend is en beter gaat,
en als je vragen hebt mag je altyd de afdeling bellen, waar ze gelegen heeft

wel lekker dat ze al thuis is

veel liefs moontje morgen 38W

hoi orchideeke

mijn zoontje nu drie jaar heeft ook na de geboorte 2,5 week op ziekenhuis gelegen
bij hem was inderdaad dat als hij veel geluid hoorde dat hij stil was.
denk dat ze er snel aan wennen aan al die piepjes en het gehuil van andere babytjes
hoop dat het popetje snel gewend is en beter gaat,
en als je vragen hebt mag je altyd de afdeling bellen, waar ze gelegen heeft

wel lekker dat ze al thuis is

veel liefs moontje morgen 38W

Hoi Orchideke,

Ik kan je hier helaas niet mee helpen want dit wordt ook mijn 1ste kindje.

Ik wilde je alleen even "zeggen" dat het fijn is dat ze nu bij jou thuis is.
Nu kan je lekker optimaal van je kleine meid genieten.

Kruimel ( 40 + 5 )

Zal idd ook te maken hebben met een andere omgeving! Probeer ze lekker strak in te dekken, dat vinden die kleintjes altijd fijn. En probeer regelmaat erin te houden

eten - spelen - slapen.

Dat zal even wennen en doorzetten zijn, maar dat helpt echt!

P.s. fijn dat ze lekker bij je thuis is meid!

X Saskia
mv Rik 15 wk

Het kunnen regeldagen zijn, als je fles of BV geeft kunnen kinderen regeldagen krijgen, slapen minder, drinken minder en zijn gauwer uit humeur...

Mijn dochter (nu 3,5) was de eerste dagen thuis heel rustig. Fijn om bij te komen met de kraamhulp. Maar toen ze net een dag weg was, begon de pret.... Ze dronk opeens halve flesjes enz enz Vreselijk onzeker werd ik er van, wat zij ook weer voelde natuurlijk, zucht...

Je wordt soms zo onzeker van die hummeltjes die zelf nog nisk kunnen aangeven...

Succes Monique

Terug
Bovenaan