Dylano heb het te pakken hoor.. Arm ventje!!

Hey meiden,

Dylano hoest al een week flink, maar verder had hij geen klachten.. Tot vandaag.
Hij is heel de dag hangerig geweest, traantjes uit zn ogen, het hoesten is NOG erger geworden, drinkt weinig, en eet ook niet veel.. Hoeft zelfs geen snoep!! Is dat wat dan?? Ook heeft hij koorts.
Hij hoest soms zo erg dat hij helemaal verkleurd, en dat er wat meekomt uit zijn mondje. Daarbij piept ie ook als hij hoest.. Zo'n uithaal als hij klaar is met hoesten, snappen jullie me??
Nu kwam ik thuis van het werk, en zat hij beneden.. Harstikke bleek, en er was geen woord uit te krijgen.. Uiteindelijk zei hij dat hij pijn in zn voorhoofd had. Nou ja, of hij dat zei? Ik vroeg: Waar heb je pijn, en toen wees hij dus naar zn voorhoofd.
Ik heb vanmiddag al een afspr gemaakt bij de HA voor allebei de kids, maar dit vind ik toch maar eng hoor!!
De HA die nu dienst heeft, zegt dat we het ff aan moeten kijken.. Als hij moeite krijgt met ademhalen, moeten we gelijk komen.
We hebben hem LUUF gegeven, en dit lijkt wel te helpen, want hij is nu al een tijdje stil.
Ik denk dat ik hem morgen maar thuis hou van de PSZ, en dat hij ff uit moet zieken.
En ben ook heel erg benieuwd wat de HA gaat zeggen.

Pfff.. Ik hoop maar dat hij een beetje lekker slaapt vannacht, dan zal hij zich morgen een stuk beter voelen denk ik.

Ik ben best een paniekzaaier wdb.. Dylano is nooit echt heel erg ziek, dus ben eigenlijk nix gewend (schaam, schaam).

Hou jullie op de hoogte.

Liefs een ongeruste Debby.

Deb, geef hem neusspray als je dat hebt of zoutoplossing. Hij zit gewoon helemaal vol. En als hij t benauwd heeft de douche heet aan en dan in de badkamer gaan zitten, krijgt hij lucht.
Feline had t ook, 2 weken last, t gaat nu de goede kant op, Gijs heeft t ook en gaat ook gelukkig beter. En gewoon een zetpil geven he, want als je holtes zeer doen is dat zielig.
liefs Maris

He..spannend, en vooral vervelend..Ik ben gelukkig ook niks gewend wat zieke kids aangaat..Maar je voelt zelf wel of je er iets mee moet..
Hou hem maar lekker in de gaten, en je hoort wel wat de arts zegt..
Beterschap, en hopelijk een goed nacht..
Gr Rina

Hai meiden,

Net terug van de HA, en Dylano heeft acute bronchitus. Hij heeft een AB kuur meegehad, en een pufje.. Binnen een paar dagen zou het beter moeten gaan..

Zijn jullie weer op de hoogte hé ;-)

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan