Dylano is gevallen tegen de tafel :( :(

Hai meiden,

ik wou vanmorgen luiers uit de kast pakken (waren echt net uit bed), en hoor ik ineens een keiharde bonk. En ja hoor... Dylano was tegen de tafel aangevallen. En bloeden uit zn mondje, niet meer normaal!! Ik schrok mezelf helemaal dood, en heb ik paniek Ramon opgebeld. Mocht niet in zn mondje kijken, dus wijzer werd ik niet echt. Toen hij rustig was, kon ik wel stiekem ff kijken. Gelukkig nix met zn tandjes, maar wel een snee boven op zn tong, en het is helemaal opgezwollen aan de zijkant van zn tong.
Hij heb zn brood na dat ongelukje wel opgegeten, maar zn fruit wou hij daarstrax niet. Huilen, huilen en nog eens huilen. Heb de HA gebeld om te vragen wat ik moest doen. HIj moet veel drinken, en mag ook ijs hebben, voor de zwelling niet groter te maken. Dat hij niet eet is op zich goed, anders kan het sneetje alleen maar groter worden.
Tot overmaat van ramp is hij ook niet lekker... Hij is snotverkouden, en heeft last van zn keeltje, de arme stakker.
Dit lijdt tot veel valpartijen, dus veel gehuil. Kwijlen doet hij ook heel erg. Zou dat komen door zn tong of omdat hij niet lekker is??

Heb geen waterijs in huis  maar wel Hertog slagroomijs. Dat heb ik er nu uitliggen, dan krijgt ie dat maar. Hopen dat ie dat wel naar binnen werkt

Liefs Deb.

Nou, dat is nog eens pech!! Hopelijk slinkt de zwelling snel en voelt hij zich snel wat beter!!! Het zijn ook allemaal kleine brokkenpilootjes he?

Ps, ik heb ook geen waterijs in huis hoor, zelfs geen hertog....

Nou, Dylano heeft vanmiddag een goeie kwartier geslapen. Toen werd hij schreeuwend wakker. Ben gelijk gaan kijken, want das nix voor hem. Zijn kroelen en hoeslaken zaten onder bloed, dus het is wss toch weer gaan bloeden in zn mondje.
Heb de HA weer gebeld en moet om 16.30 daar zijn met hem. Het is echt een plek hoor... Hij loopt de hele tijd met zn mondje open, zodra hij hem dichtdoe is het huilen. Drinken wilt hij ook niet meer... Zn ijs heeft hij gelukkig wel op.

Laat het nog wel ffkes weten.

Liefs Deb.

Hoi Deb,

Wat erg dat hij zo schreeuwend wakker werd en vooral al dat bloed, pffffff, ik hoop dat hij er snel minder last van zal hebben! Het is zo zielig om je kleine zo te zien, dan wens je echt dat je zelf pijn hebt (ik tenminste wel als Tara pijn heeft of ziek is). Gelukkig had hij zijn ijs wel op, nou, geef hem maar ook een dikke knuffel van ons en veel beterschap!

Groetjes,
Shivana en Tara

hoi hoi,

hoe is het nu met Dylano? Ik hoop dat het bloeden gestopt is..het is ook een vreemde plek inderdaad.
En kan me voorstellen dat je ervan geschrokken bent hoor. Het is ook niet niks om je kleintje zo te zien bloeden.
Dikke knuffel vanaf hier voor jullie.

groetjes Tamar

Hoi meiden,

wou eigenlijk gister nog reageren, maar is er niet van gekomen.

Het was allemaal goed bij de HA. Hij zei dat ie een flinke smakkerd had gemaakt, maar dat wist ik al ;-)
Het zou vandaag of morgen helemaal over moeten zijn, omdat je tong erg snel geneest. En dit is ook zo. Hij is weer helemaal de oude. Ook zijn verkoudheid is zo goed als over.

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan