A
Anoniem
Guest
Joey lag vanmiddag links naast me op de bank. Het was tijd om zijn luier te verwisselen, die lagen rechts naast me in zijn luiertas, dus ik denk: ik doe het wel even hier. Ik draai mijn hoofd naar rechts om de tas te pakken, pats... Daar lag Joey op de grond. Ons lieve mannetje was van de bank gerold, omdat ik niet oplette.
Ik die net bijna over haar onzekerheid heen was en altijd zei dat dit mij niet zou gebeuren. Nououou, de rest van de dag voelde ik me niet meer zo goed, laat maar gerust zeggen: knap stom.
Gelukkig viel met Joey alles mee, hij heeft alleen een ronde rode plek vlak boven zijn linkeroog. Je moet er niet aan denken wat er had kùnnen gebeuren...
Ik die net bijna over haar onzekerheid heen was en altijd zei dat dit mij niet zou gebeuren. Nououou, de rest van de dag voelde ik me niet meer zo goed, laat maar gerust zeggen: knap stom.
Gelukkig viel met Joey alles mee, hij heeft alleen een ronde rode plek vlak boven zijn linkeroog. Je moet er niet aan denken wat er had kùnnen gebeuren...