@ E.G.

A

Anoniem

Guest
Hoi E.G.

Even een reactie op jou berichtje naar mij

Ik vroeg me al af hoe het met je ging.. Hoe voel je je verder? heb je het een plaatsje kunnen geven?

Voel/merk jij altijd duidelijk je eisprong of niet?
Ik heb namelijk zo gerekend met mijn regelmatige cyclus nam ik de dag van mijn miskraam 25jan.. en op 5feb heb ik heel veel slijm verloren wat ik bijna elke maand had/heb met mijn ei. en 7feb op de echo (controle om te kijken of ik leeg was) waren ook rijpe eitjes te zien. 2 weken later 19feb heb ik getest maar was nog negatief.. maar werd met de dag toch positiever.
Wat jij omschrijft.. je gevoelige borsten, hoofdpijn, emotioneel, rare darmen... dit had ik tijdens mijn eerste zwangerschap en nu weer.. Dus wie weet meid! Ze zeggen dat je na een miskraam vruchtbaarder bent..
Heb je een beetje een regelmatige cyclus? Zo ja dan kun je wel uitrekenen wanneer je kunt testen..
Wat de rose afscheiding betreft dat weet ik niet.. ik had dat zelf als mijn ongi eraan kwam. Ik heb na mijn MK helemaal niks meer verloren ook niet een druppel.. Ik ga voor je duimen!

Laat je het even weten?

Liefs

hoi renate

ik heb het inmiddels een plek kunnen geven, dacht alleen afgelopen weekend dat ik er toch nog last van had, want ik heb ineens onwijze stemmingswisselingen..voelde zo ellendig, had dit ook bij de vorige zwangerschap..
ik heb totaal geen regelmatige cyclus en ik heb al die tijd een mirena gehad, begin december verwijderd, 1 x ongesteld en toen was ik al zwanger, dus geen idee..maar ik heb wel steken onderin aan 1 kant gevoeld, en ook maar geteld vanaf de dag van de miskraam en de 28dgn aangehouden..heb wel weer de zelfde verschijnselen, en heb net dus even een kruidvattest gedaan, denk probeer het gewoon, zie ik toch een heel licht streepje..maar ik ben er wel onzeker over..dus net maar even digitale gehaald, en wknd nog eens proberen..ik heb geen test na mn miskraam gedaan, maar de zwangerschapverschijnselen waren vlak voor de miskraam al helemaal weg..zal er inmiddels wel uit zijn toch die hormonen...weet t snel genoeg als het streepje dikker gaat worden..
hoe voel jij je verder?
ben je erg onzeker?ik heb zoiets mocht ik weer zwanger zijn wacht ik wel om meteen weer naar de gynacoloog te gaan,eerst kijken of het goed gaat.
durf denk niet meer naar de wc :)
zal wel erg leuk zijn als we tegerlijk zo snel weer zwanger zijn..

liefs elize

Ohh wat spannend zeg! Ik zou idd van het weekend ofzo de digitale doen. Als het streepje donkerder gaat worden dan is het vast van een nieuwe zwangerschap! Ik heb er elke dag een gedaan een week lang en je ziet duidelijk verschil.
Ik voel me op zich wel goed heb alleen hele zere borsten en ben heeel erg moe.. ik ben super onzeker nu en ik wacht ook met de vk bellen. Zeker tot ik de 6 weken voorbij ben.
Laat je het weten als je weer getest hebt? Zou wel heel erg leuk zijn! Ga voor je duimen!

Liefs

vervelend he dat onzeker zijn, eigenlijk kan je beter de 1e 3 maanden niet weten dat je zwanger ben, want die zijn het spannends, vooral na een miskraam!maar we gaan ervoor meid!!hoe voel je je verder?
ik snap er bij mij helemaal niets meer van..heb precies de verschijnselen als hiervoor, dinsdag had ik een heel licht streepje op kruidvattest, gister toch al de digitale gedaan :) kan het niet laten, stond niet zwanger?????nu weet ik ook niet of ik m helemaal goed heb gedaan..maar goed, kwam erachter dat ik eigenlijk pas vanaf vandaag kon testen, dus weer met een huis tuin en keuken test getest, 2 streepjes..al iets dikker maar wel duidelijk..dus ik weet het niet meer..maar nu moet ik echt tot zondag wachten en doe ik weer een digitale..

liefs elize

Terug
Bovenaan