!e verjaardag

Hallo allemaal,

mijn dochtertje is bijna een jaar en ik wil hara verjaardag vieren. Ik wil dat het vooral voor haar een leuke dag wordt. De een zegt je moet alleen in de middag haar verjaardag vieren en de ander zegt de hele dag en niet te druk. Wie heeft er ervaring mee om dit een leuke ontspannen dag van te maken.
Ik hoor het wel.

Groetjes
 
hallo muijs
Wat ik als tip wil geven is dat je zelf het beste na kunt gaan wanneer je dochter het vrolijkste is dat kan smorgens zijn maar ook heel goed smiddags.
Wat wil je het liefst de hele familie erbij met de taart of een wat kleinere kring zoals opa's en oma's en tante's en ooms dat moet je zelf even over na denken maar zorg er wel voor dat het niet te druk wordt voor je dochter dat is dan niet erg leuk wordt zij vervelend van en jij dan ook.Je kunt het ook gaan verdelen over de hele dag is het voor jou en voor je dochter niet zo erg druk. Ik weet niet of je een grote familie en vriendenkring heb maar het wordt er niet gezelliger van als je dochter alleen maar huilt omdat het te druk voor haar is. Als je haar een taart geeft waar ze het kaarsje van uit moet blazen zorg er dan wel voor dat je een puntje geeft waar zij wat mee mag doen wat zij wil en niet die grote fout als mij maken een taart met een doorsnee van 20 cm geven en er helemaal mee laten doen wat hij wil dit was geen succes het duurde te lang en op het laatst vond niemand het meer leuk alleen papa en mama. Na de taart hebben we eerst de kleine omgekleed( zat er helemaal  onder) en daarna de kado's uit laten pakken.
Wat je ook doet denk er wel bij dat jij en je dochter er blij van wordt (en je vriend/man ook natuurlijk)
laat het even weten hoe het is gegaan ben er wel benieuwt naar
groetjes chantal
 
Bij ons komen altijd zoveel mensen, die kan ik echt niet in 1 ochtend hebben. Wij deden bij beide kinderen dat iedereen mag komen wanneer hij wil, maar niet tussen 12 en 15 of na 18.00 uur. Dat ging goed. Tuurlijk zijn ze moe daarna maar zo'n verjaardag is altijd vermoeiend.

Wij hebben wel altijd de dag erna leeg gehouden (dus geen bezoek wat de vorige dag niet kon). Dat gaf ons wel een paar scheve gezichten hoor! Jammer dan....
 
Terug
Bovenaan