E.

Hoi E,

Ik zag op het maart forum dat je hierheen gekomen was. Hoe is het nu met je??

Ik ben na mijn mk van 10 juli gelijk weer begonnen met klussen (na het stoppen van de bloedingen). Ik wil geen enkele ei missen dus ben ik gelijk begonnen. Op dag 15 (dus 24 juli) voelde ik mijn eisprong. dus kan ik zo uitrekenen wat mijn NOD is: 9 aug. Omdat ik weet wanneer mijn ei komt (door slijmwaarneming) heb ik in de goede dagen geklust. Nu ben ik erg benieuwd naar wat komen gaat. heb al last van een paar kwaaltjes, maar ik geloof er niets van. Eerst ben ik zolang bezig en nu direct na een mk zwanger worden??? Dat gaat er bij mij niet in, maar zou wel erg leuk zijn.
Dus mijn ongi komt ook een maand na de mk. Het is weer altijd de vraag of je lichaam het weer goed oppakt en niet oregelmatig gaat worden.

Ik hoop van harte dat je snel weer het geluk mag meemaken en dit keer voor 9 maanden om dan een wolk van een baby in je armen te houden.

Spreek je gauw weer,

Liefs claudy

gaat nu beter met me
had zaterdag nergens last van heb zelf smorgens paard gereden
zondags avonds kreeg ik een beetje last van mijn buik en s nachts ziek maandag morgen 2 keer gal overgegeven
en de hele dag krampen nu gaat het alweer beter ben nog wel steeds een klein beetje misselijk
wat ik fout heb gedaan die zondag gewoon in de zon gaan zitten en gaan b.b.q. heb er niet aangedacht dat je hormonen nog een tjdje door gingen maar ben daar nu achter gekomen

heb maandagochtend naar de vk gebeld en moet maandag weer bellen voor een echo en ik blijf nu onder controle omdat dit de 2 de keer is
ook willen ze een test gaan doen en bloed prikken volgens mij maar dat hoor ik allemaal
moet komende week heel rustig aan doen dus blijf de hele week thuis aangezien ik nogal stress werk heb
kan me nu al aardig bewegen en loop heel langzaam en beweeg me ook langzaam

hoop dat de bloeding gauw stop zodat we gauw kunnen klussen
we moeten toch eerst maandag afwachten wat ze daar zeggen want ik heb altijd gedacht van het begin af aan dat ik er twee zou krijgen en hoop dat er nu 1 is over gebleven aangezien ik alleen maar donkere afscheiding heb en geen helder rood bloed is het mogelijk dat ik er toch nog een heb
maar heb nu geen last meer van mijn borsten dus ben er bang voor maar dat horen we maandag allemaal

hoop voor je dat nu al weer zwanger bent en dat alles goed gaat nog maar een paar dagjes en dan weet je het

wat zijn die maanstenen precies en wat kunnen die doen

groetjes E

Hoi E.

Wat fijn dat het al een stukje beter gaat met je. Zo te lezen heb je er behoorlijk last van. Ik was nog geen 6 weken dus voelde ik niets, met 8 weken was dat echt anders, toen had ik wat jij nu hebt. Gelukkig hoefde ik niet gecuretteerd te worden.

Ik draag nu een maansteen. het is een edelsteen die je in new age winkeltjes kunt kopen of bij de tuinen. het versterkt je zwangerschapswens. Ook regelt het een onregelmatige cyclus en nog een heleboel andere vrouwelijke kwaaltjes. Je kunt er meer over lezen als je bij www.google.nl maansteen intypt. Dan komen er veel sites tevoorschijn. Ik heb op de babybrabbel site veel goede verhalen gelezen. vrouwen die niet zwanger werden en na dire maanden wel zwanger werden met maansteen en nog vel meer. Dus dacht ik laat ik het ook proberen.

Ja nog een klein weekie!!! Spannend....

Liefs Claudy

Hoi claudy
wanneer ben jij weer begonnen te tellen voordat je de eisprong had vanaf de dag dat je een miskraam had of vanaf de dag dat je de bruine afscheiding heb
we willen zo snel mogelijk door maar weet niet wanneer we moeten beginnen met tellen

groetjes E

Terug
Bovenaan