E.

Hoi E.,

Ik reageer ff hier hoef je niet ver terug.

Ik ben niet begonnen met tellen na mijn mk. Wij zijn begonnen met om de dag klussen omdat ik niet wist wanneer mijn ei nu zou komen. Maar als ik nu terug kijk kwam mijn ei 15 dagen na het begin van de bloeding (echt doorgezet). En dat klopt precies met mijn gewone cyclus. Ik denk dat dat een opruim bloeding is geweest omdat ik daarvoor ook 4 dagen niets had en daarvoor een week gebloed. Mijn theorie is dan ook dat ik mijn mk gedeeltelijk in de eerste bloeding gehad heb maar niet alles weg was. en het daardoor na vier dagen weer begon. Ik hoop dat je het allemaal nog snapt hihiihihi Beetje rommeltje van gemaakt. Maarja anders kan ik het niet uitleggen.

Was jij hiervoor regelmatig??? Want dan kun je gaan tellen en (ongeveer) je vruchtbare dagen berekenen....

Tot gauw,

Liefs Claudy

ja hiervoor was ik regelmatig elke keer 29 dagen en kon ik mijn eisprong ook voelen halverwege dus ga ik er vanuit dat ik de eisprong dan volgende week moet krijgen hoewel ik hem donderdag ook gevoeld heb denk ik dan en als ik dan ga kijken wannneer het begonnen is is dat 24 juli geweest het bruine afscheiding dan en dan komt 5 augustus wel in de buurt dus hebben we onze kans wel gepakt want ik heb al een paar dagen geen bloed verlies meer moet maandag bellen dus als hij zegt even geen geklus heeft hij pech want we zijn alweer aan de slag gegaan

heb je al meer klachten gekregen of nog steeds dezelfde nog maar een paar dagjes ik zal aan je denken

heb ook via babybrabbel uitgerekent hoe of wat

hoewel mijn schoonmoeder altijd heeft gezegd dat ik een kleine in mei zou krijgen nou dat komt in elk geval nu wel uit als alles direct goed zou gaan
ik vindt alles goed zo lang ik maar over ongeveer 9 maanden mijn eigen kleine uk in de handen kan houden
groetjes van E

ps heb jij nog gezien waar monique is gebleven van de maart forum die zou hier toch ook zijn maar heb haar nog niet kunnen ontdekken (misschien vakantie)

Hoi E,

Lekker hoor een regelmatige cyclus, weet je iig waar je aan toe bent. Dat heb ik ook.
Ja als hij zegt dat je niet moet klussen is hij lekker te laat!!! Meestal zeggen ze dat je een maand moet overslaan, dat is alleen omdat ze anders niet precies weten hoe ver je bent als je dan gelijk weer zwanger wordt. Nou dat maakt mij niet uit hoor dat zien ze dan wel bij een echo! Ik ga geen tijd verspillen.

Ik heb haar ook niet meer gezien. Ik denk dat ze dan op vakantie is.

Nou bij mij zijn de rode duivels aangekomen! Ze hebben me toch weten te vinden...... loos alarm dus. Gelukkig maak ik mezelf niet gek anders had ik nu weer in de put gezeten. Nu maar weer naar ronde 25 alweer. Je hoort mijn verslag wel als ik bij de gyn ben geweest maandag.

In 2005 worden wij ook mamma hoor!! Moet wel.

Liefs Claudy.

balen zeg van die rode duivels maar ik denk dat ik ze liever eerder krijg dan een paar dagen later want dan zit je helemaal in de stress
moet morgen naar de vk bellen dus je ziet wel wat het wordt morgen

nou wij gaan gewoon ook aan de slag en als ik zwanger wordt dan hebben ze mooi pech moeten ze maar op de eho bekijken en anders zien we het wel wanneer het geboren wordt
vroeger wisten ze ook niet precies dus
we zien wel

tot morgen

groetjes van E

Terug
Bovenaan